וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מתגונן: "המחירים עולים בכל העולם"

פנחס וולף

7.2.2011 / 15:41

ראש הממשלה ביקש להרגיע את הרוחות הסוערות בשל עליות המחירים במוצרי היסוד. לפני ישיבת סיעתו אמר: "נחליט לגבי החלופה הדרושה. ההחלטה שלי תהיה אחראית, לא פופוליסטית"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לעליית המחירים במוצרי היסוד שאירעו לאחרונה ושעוד צפויים לעלות בהמשך הדרך. נתניהו ביקש להרגיע את חברי הכנסת, כהכנה לכך שלפי הערכות תיערך ישיבת סיעה סוערת סביב הנושא הכלכלי. ראש הממשלה העריך כי חברי הסיעה צפוים להטיח דברים קשים בשר האוצר יובל שטייניץ על רקע העלייה במחירים.

לדברי ראש הממשלה, "בשבוע שעבר אמרתי שישראל היא אי של יציבות במזרח התיכון, ישראל היא גם אי של יציבות כלכלית. הצלחנו לצלוח את המשבר העולמי הכלכלי על ידי התנהלות אחראית. אנחנו עומדים בפני אתגר כלכלי נוסף, העלייה החריפה במחיר חומרי הגלם בעולם, זאת משום שישנו גידול בביקוש".

"מנגד", אמר נתניהו, "ישנם סימני שאלה לגבי ההיצע כאשר יש גם אי יציבות שמעלה את המחיר. זה פוקד את העולם כולו וגם אותנו. מדובר בקשיים אמיתיים הפוקדים משפחות רבות בישראל. אנחנו מקיימים דיונים ונחליט לגבי החלופה הדרושה. ההחלטה שלי תהיה אחראית, לא פופוליסטית, אין דבר קל יותר מלהיות פופוליסט ולא להיות אחראי. רק במדיניות אחראית נצלח גם את המשבר הזה כפי שעשינו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully