וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדחת מיזוגים ורכישות בארה"ב ואירופה: עסקות בהיקף של יותר מ-20 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

7.2.2011 / 17:59

חברות הודיעו היום על מיזוגים והצעות רכש במגזרי הקידוח הימי, הציוד הרפואי, הבנקאות והמדיה



קדחת של מיזוגים ורכישות שטפה היום את ארה"ב ואירופה, עם עסקות והצעות רכש בהיקף כולל של למעלה מ-20 מיליארד דולר במגזרי הקידוח הימי, הציוד הרפואי, הבנקאות והמדיה.

יצרנית מכשירי המדינה והציוד הטכנולוגי האמריקאית דנאהר (סימול dhr) הודיעה היום על רכישת יצרנית הציוד הביו-רפואי בקמן קולטר (סימול bec) תמורת 6.8 מיליארד דולר במזומן, כולל נטילת חובות של בקמן. דנאהר גברה במכרז על רכישת בקמן על שתי קבוצות חברות השקעה פרטית. הקבוצה הראשונה כללה את חברות בלקסטון ו-tpg והשנייה את אפולו גלובל וקרלייל.



במגזר האנרגיה, הודיעה חברת הקידוחים הימיים הבריטית אנסקו (סימול esv) על רכישת פרייד אינטרנשונל (סימול pde) האמריקאית תמורת 7.3 מיליארד דולר במזומן ומניות. המיזוג עתיד ליצור את חברת הקידוחים הימיים השנייה בגודלה בעולם המפעילה 74 אסדות קידוח ברחבי העולם. שם החברה הממוזגת יהיה אנסקו, והמטה שלה יהיה בבריטניה.



במגזר המדיה, הודיעה חברת האינטרנט האמריקאית aol (סימול aol) על רכישת הבלוג המשפיע האפינגטון פוסט תמורת 315 מיליון דולר, מתוכם 300 מיליון דולר במזומן והשאר במניות. המייסדת והעורכת הראשית של האפינגטון פוסט, אריאנה הפינגטון, תקבל את תפקיד העורכת הראשית של aol. המגעים בין aol להאף-פוסט, כפי שמכונה הבלוג, התחילו בנובמבר 2010. מנכ"ל aol טים ארמסטרונג הגיש הצעה רשמית בינואר, בעת שהאפינגטון היתה בדאבוס, שוויץ. העסקה הושלמה ביום ראשון בערב והוכרזה ביום שני בבוקר לפי שעון ישראל.



מצדו השני של האוקיינוס האטלנטי, הגיש היום בנק סנטנדר הספרדי - הבנק הגדול ביותר בגוש היורו במונחי שווי שוק - הצעת רכש בסך 5.8 מיליארד דולר עבור הבנק הפולני zachodni, הנמצא כיום בשליטת הבנק האירי אלייד אייריש בנקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully