וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שוחרר ממעצר מנהל בכיר של גוגל שנעלם במצרים לפני שבוע

סוכנויות הידיעות

7.2.2011 / 18:14

וואיל גונים מונה בשבוע שעבר באופן סמלי לדובר האופוזיציה כדי לקדם את שחרורו



מנהל בכיר של גוגל שנעלם לפני כשבוע במצרים ואשר מונה באופן סמלי לתפקיד דובר אחת מקבוצות האופוזיציה הגדולות במצרים בניסיון לייצר לחץ על הרשויות במדינה לשחררו ממעצר, שוחרר היום - כך דיווחה רשת הטלוויזיה אל ערבייה.



הרשת לא מסרה פרטים מעבר לכך, אולם המיליארדר ואיל הטלקום המצרי נאג'יב סאוויריס, יו"ר אורסקום טלקום הולדינג והאיש השני בעושרו במצרים, אמר אתמול כי הרשויות במצרים התחייבו בפניו כי וואיל גונים, מנהל השיווק של גוגל במזרח התיכון ובצפון אפריקה, ישוחרר ביום שני. "הבחור הזה גיבור", אמר סאוויריס אתמול. "כאשר הוא ישוחרר הוא יתקבל כגיבור המהפכה", הוסיף.



וואיל גונים, מנהל השיווק של גוגל במזרח התיכון ובצפון אפריקה, נעלם במהלך הפגנת ענק שנערכה ב-25 בינואר ואשר אורגנה על ידי תנועת ה-6 באפריל, ואשר בעקבותיה הלכה וגברה ההתקוממות נגד מובראק. ראשי תנועת ה-6 באפריל החליטו בשבוע שעבר בישיבה שקיימו בכיכר תחריר בקהיר על מינויו הסמלי של גונים לדובר התנועה, בתקווה כי הדבר יגביר את הלחץ על הרשויות לשחרורו.



בטרם נעלם, הביע גונים דאגה בעמוד הטוויטר שלו לגבי יחסם של השלטונות כלפי המפגינים, ובציוץ האחרון שפירסם כתב "התפללו למען מצרים. אני חושש מאוד שהממשלה מתכננת לבצע פשע מלחמה מחר נגד המפגינים. אנחנו מוכנים למות".



גוגל אישרה בשבוע שעבר כי נעלמו עקבותיו של גונים במצרים, לאחר שנראה לאחרונה לפני למעלה משבוע. "ביטחון העובדים חשוב מאוד לגוגל, כך שאם למישהו יש מידע על מקום הימצאו, הוא מוזמן ליצור קשר עם המספר 44-20-7031-3008 בבריטניה", מסרה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully