וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים להסדר עם נציבת אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין לשעבר טלי ירון אלדר

שני מזרחי

7.2.2011 / 19:16

בין היתר נבחנת אפשרות שירון-אלדר תודה בהפרת חובת הצינון ותבצע שירות לתועלת הציבור ללא הרשעה



פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) מנהלת בשבועות האחרונים מגעים עם נציבת אגף מס הכנסה לשעבר, טלי ירון-אלדר בבחינת הסדר. בין היתר נבחנת אפשרות לפיה יוגש כתב אישום נגד ירון-אלדר בגין הפרת חובת הצינון ובמקביל תוגש בקשה לאישור הסדר טיעון לפיו ירון-אלדר תודה בעבירה המיוחסת לה ותרצה שירות לתועלת הציבור ללא הרשעה.



לפני כחצי שנה התקיים שימוע לירון-אלדר בגין הפרת חוק שירות הציבור. ירון-אלדר, לפי מכתב השימוע, ייצגה וקידמה את ענייני לקוחותיו של רו"ח אביגדור יצחקי וכן את עניינו של יצחקי בטיפולו בלקוחותיו. קידום זה, ביצעה ירון-אלדר בפני אהרון אליהו שכיהן כסגנה במשך כל תקופת כהונתה כנציבת מס הכנסה.

הפעולות, על פי המכתב המקדים, בוצעו לפני תום שנה מיום שפסקו יחסי הכפיפות בינה לבין אליהו, ועל אף שהדבר אסור על פי חוק. הפרקליטות טענה כי ירון-אלדר הפרה את חובת הצינון הקבוע בחוק שירות הציבור.



מיד לאחר השימוע שהתקיים לירון-אלדר בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), החלו סנגורה, פרופ' דוד ליבאי והפרקליטות במגעים ובדיונים לקידום הסדר. גורמים בפרקליטות מסרו כי במסגרת הדיונים נבחנות כל האפשרויות, בין היתר נבחנת האפשרות לפיה, נגד ירון-אלדר יוגש כתב אישום וביחד איתו בקשה לקביעת מועד לאישור הסדר טיעון לפיו, ירון-אלדר תודה בעבירה המיוחסת לה ותבצע שירות לתועלת הציבור, זאת מבלי שתורשע בעבירה.



נבחנת אף אפשרות שלא יוגש כתב אישום כלל וירון-אלדר תשלם קנס. אולם, גורמים בפרקליטות הסבירו כי עדיין לא התקבלה כל החלטה בתיק וכי כל האפשרויות עדיין נבחנות.



מהפרקליטות נמסר בתגובה כי: "התיק בטיפול. טרם התקבלה בו החלטה וככלל איננו מתייחסים למגעים עם סנגורים וכך גם במקרה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully