וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מנסה לשקם את יחסיו עם המגזר העסקי בארה"ב: "אני רוצה לנהל את הממשל כמו עסק"

סוכנויות הידיעות

7.2.2011 / 21:07

הנשיא התחייב בנאום בלשכת המסחר של ארה"ב לפעול במשותף עם המגזר העסקי כדי להביא לצמיחתו



נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אמר היום לבכירים במגזר העסקי כי עליהם להשתתף במאמץ לקידום התאוששות הכלכלה האמריקאית, ובה בעת התחייב לפעול במשותף עם המגזר העסקי כדי להביא לשיפור הצמיחה של עסקים בארה"ב.




"בשעה שאנחנו הופכים את אמריקה למקום הטוב ביותר בעולם לעשות עסקים, גם לעסקים יש אחריות כלפי אמריקה", אמר אובמה בנאום בפני לשכת המסחר של ארה"ב. "בעודנו עובדים יחד אתכם כדי לשפר את האפשרות לעשות עסקים באמריקה, אני מקווה שכולכם חושבים על מה אתם יכולים לעשות למען אמריקה".



"אנחנו מנסים לנהל את הממשל יותר כמו שאתם מנהלים את העסקים שלכם - באמצעות טכנולוגיה טובה יותר ושירותים מהירים יותר", הוסיף אובמה. "אלך לכל מקום בכל עת כדי לתמוך בעסקים אמריקאים, עובדים אמריקאים ומוצרים אמריקאים".



נאומו של אובמה משקף ניסיון של הנשיא לשפר את יחסיו את לשכת המסחר והמגזר התאגידי בארה"ב, לאחר שבמהלך השנתיים הראשונות של כהונתו התעמת אובמה עם לשכת המסחר סביב מספר נושאים, בהם הרפורמה בשירותי הבריאות בארה"ב והידוק הרגולציה על מגזר השירותים הפיננסים.



"ייתכן שהיחסים שלנו היו מתחילים ברגל ימין לו הייתם מביאים לי עוגת פירות כאשר נכנסתי בראשונה לבית הלבן", התלוצץ אובמה. משרדי לשכת המסחר נמצאים בסמוך לבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully