וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מתקשה למצוא מועמד לתפקיד נציב שירות המדינה

מאת מוטי בסוק

8.2.2011 / 6:55

בלעדי כהונתו של אהוד פראוור כממלא מקום נציב שירות המדינה, הנמשכת מאז נובמבר, הוארכה בשלושה חודשים



>> ראש הממשלה בנימין נתניהו האריך באחרונה בשלושה חודשים נוספים את המינוי של אהוד פראוור לתפקיד ממלא מקום נציב שירות המדינה, עד לסוף אפריל.

פראוור מונה לממלא מקום הנציב בנובמבר ושימש בתפקיד החשוב והרגיש בשלושת החודשים האחרונים. ההערכה המוקדמת היתה כי ישמש בתפקיד ממלא מקום רק כמה שבועות, וראש הממשלה יצליח לאייש את התפקיד במועמד קבוע תוך פרק זמן קצר - אלא שהמועמדות לתפקיד של מקורבו של נתניהו ראש הממשלה, ברי בר-ציון, נפסלה בשל ביקורת ציבורית.



בר-ציון הסיר את מועמדותו לפני כחודש, ומאז מתקשה נתניהו למצוא מועמד מתאים לתפקיד. כשנתניהו כיהן כשר אוצר הוא הציע את התפקיד למי שהיה אז הממונה על השכר, יובל רכלבסקי. במשרד ראש הממשלה ממשיכים בניסיונות לאתר מועמד מתאים לתפקיד נציב שרות המדינה ומתעקשים שלא לקיים מכרז ציבורי לתפקיד. בשלב זה אין למשרד כל מועמד מוביל לתפקיד והחיפושים מתנהלים על אש נמוכה.



נציבות שירות המדינה היא מהמשרדים החשובים והרגישים בשירות הציבורי. הנציבות ממונה על ניהול העסקתם של עובדי המדינה, כולל ניהול תקני העובדים בכל משרדי הממשלה, מינוי עובדים, קביעת מסלולי הקידום שלהם, הכשרת עובדי המדינה וטיפול ברווחתם. נתניהו הציע כשר אוצר לאחד בין משרדי הממונה על השכר באוצר ונציבות שירות המדינה, אך כיום האיחוד אינו עומד על הפרק.



פראוור היה עורך ביטאון צה"ל "במחנה" וסגן קצין חינוך ראשי. הוא השתחרר מצה"ל בדרגת אלוף משנה. הוא היה מנהל הגימנסיה העברית רחביה בירושלים, סגן ראש המועצה לביטחון לאומי לנושאי חברה ותשתיות ומכהן כראש האגף לתכנון מדיניות במשרד רה"מ מאז הקמת האגף ב-2006.



בלשכת ראש הממשלה אומרים כי לפראוור היכרות מעמיקה עם המגזר הציבורי ועם עבודת הממשלה והוא בעל ידע מקצועי רב וניסיון בשאלות של מינהל ציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully