וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 12% מהגולשים באתרי הקורסים באוניברסיטה הפתוחה הם מהנגב ומהצפון

ליאור דטל

8.2.2011 / 6:55



>> האוניברסיטה הפתוחה תציג היום בכנס הרצליה תוצאות של בדיקה שערכה, שמהן עולה כי רוב הסטודנטים שמשתמשים בשירותים הלמידה באינטרנט שמציעה האוניברסיטה הם מאזור המרכז, ורק סטודנטים מעטים מאזור הצפון והדרום עושים שימוש בכלים שהיא מציעה ברשת.

בעוד ש-53% מבין 45.4 אלף הסט ודנטים באוניברסיטה הפתוחה גרים באזור המרכז, שיעור הכניסות לאתרי הקורסים של האוניברסיטה מאזור זה הוא 78.3%. לעומת זאת, רק 4.8% מהסטודנטים שנכנסו לאתרי הקורסים היו מאזור חיפה והצפון, למרות ש-18% מהסטודנטים של הפתוחה גרים באזור זה.



המשתמשים באתר מאזור ירושלים מהווים רק 2.9%, למרות שכ-12% מהסטודנטים בפתוחה מאזור זה. 7.3% מהכניסות לאתר היו מאזור באר שבע והדרום, שבו לומדים כ-10% מהסטודנטים בפתוחה.



הנתונים מתייחסים לבדיקות שנערכו באוניברסיטה בין יוני 2008 לינואר 2011, ומבוססים על ניתוח הגולשים באתרי הקורסים. האתרים זוכים לכ-15 אלף ביקורים ביום.



"הטכנולוגיה מאפשרת לבטל לחלוטין את המונח פריפריה גאוגרפית, אבל מהניסיון שלנו נכון לעכשיו זה לא קורה. נראה שהטכנולוגיה מסייעת כיום יותר למרכז מאשר לפריפריה", אומרת פרופ' חגית מסר ירון, נשיאת האוניברסיטה הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully