וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה מקצועית לחובבים

אתר WiseBuy

8.2.2011 / 6:55

בדקנו



>> סמסונג ex1 משתייכת לקטגוריית מצלמות ייחודית, שמיועדת לצלמים מתקדמים המעוניינים באיכות צילום גבוהה ובשליטה ידנית רחבה על הגדרות הצילום, ויחד עם זאת בשמירה על גודל קומפקטי.

המצלמה כוללת עדשת שניידר בטווח 24-74 מ"מ ומפתח צמצם של 1.8, חיישן בגודל 1/1.7 אינטש ברזולוציית 10 מגה פיקסל, מסך מפרקי בגודל 3 אינטש וחיבור לפלאש חיצוני. העיצוב ענייני ומוקפד, עם קווים ישרים וגימור מתכת מוברשת בחלק הקדמי; המשקל, למרות הגודל הקומפקטי, מעט כבד - 386 גרם. במצלמה יש שתי גלגלות תפעוליות, שאתן נוח מאוד לתפעל את מצבי הצילום הידניים ולשלוט על הצמצם והתריס. הזום המקסימלי כאן הוא x3 בלבד, וזה קצת מגביל, אבל האיכות האופטית מצוינת והזווית הרחבה מגיעה ל-24 מ"מ ומאפשרת לצלם תמונות נוף רחבות.



מסך ה-amoled בגודל 3 אינטש מציג צבעים חיים ותמונה חדה מאוד, ומכיוון שזה מסך מפרקי הוא מאפשר צילום מזוויות לא שגרתיות. התפריטים מגוונים מאוד ומאפשרים בין היתר שליטה מלאה על מדידת אור, פיצוי חשיפה ושליטה על מצב הפוקוס האוטומטי. איכות התמונות שמפיקה המצלמה טובה עד מצוינת במרבית המקרים. הצמצם הפתוח מאפשר לצלם במגוון תנאי תאורה ללא פלאש, וגם מאפשר עומק שדה רדוד והפרדה טובה של האובייקט מהרקע.



התמונות שצילמנו הציגו צבעים ריאליסטיים וחיים, חשיפה מאוזנת וחדות טובה. גם ברגישות בינונית עד גבוהה התמונות היו חדות ודי נקיות, אבל ב-1,600 iso ומעלה אפשר לראות רעש דיגיטלי ניכר. דווקא מהפלאש המובנה לא התלהבנו. הוא קצת חלש, ומתקשה להאיר חלל בינוני באופן אחיד. צילום הווידאו מאכזב למדי - הוא ברזולוציית vga בלבד ולא ב-hd, והפוקוס קבוע לאורך כל הסרט.



חיי הסוללה טובים, אם כי לא מלהיבים, והצלחנו לצלם כ-470 תמונות לפני שהסוללה נגמרה.



שורה תחתונה: תתאים לצלמים חובבים או לבעלי dslr, שמעוניינים במצלמה קטנה נוספת מבלי להתפשר על איכות תמונה. בגלל הזום הקצר והווידאו הבסיסי היא לא בהכרח תתאים למשתמש הממוצע, אבל בשביל מי ששם דגש על איכות תמונה ועל תפעול ידני ומגוון, זו מצלמה מצוינת.



ציון:



8.5



1,930



שקל



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully