וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי השיק פורטל עסקים חדשני המותאם לסוג העסק

מיכאל רוכוורגר

8.2.2011 / 6:55



>> בנק לאומי דיווח אתמול על השקת פורטל עסקים חדשני. בבנק מציינים כי בדומה לפורמט שלפיו בנויים סניפי העסקים של הבנק, גם הפורטל החדש נועד לספק ללקוח העסקי-מסחרי ליווי פיננסי כולל במקום אחד (one stop shop).

הפורטל מציע ללקוח עולם תוכן שאמור להיות כלי עזר חיוני להתנהלות פיננסית ותמיכה בקבלת החלטות. המידע נגיש לציבור לקוחות נרחב ומלווה במצגות המחשה.



בלאומי שמו דגש מיוחד על פתרונות בהתאמה אישית והצגת מידע בנקאי ועסקי למגוון קהלי יעד, כמו יבואנים, יצואנים, חברות סטארט-אפ, יזמי נדל"ן, תעשייה קיבוצית ולקוחות מוסדיים.



לכל אחד מקהלי היעד מוצעים גישה ישירה למגוון מוצרים ושירותים מתקדמים, אפשרות לבצע פעולות שוטפות, התייחסות לשאלות אקטואליות מצד מומחי הבנק, ריכוז כלים פיננסיים, סקירות כלכליות ומחשבונים מתקדמים.



חידוש נוסף מאפשר לאתר במהירות את סניפי העסקים של לאומי על פי פריסה גיאוגרפית, להכיר את ההתמחויות הספציפיות של הסניף וליצור קשר ישיר עם מנהל הסניף באמצעות המייל לקביעת פגישה אישית.



כמו כן באתר מוצעת מערכת מותאמת אישית לביצוע פעולות, כולל מסחר בניירות ערך, סחר בינלאומי והמרות מט"ח, הצגה חכמה של מידע ודו"חות: תמונת מצב עדכנית במגוון חיתוכים, הפקת אישורי יתרות שנתיים וצפייה בהמחאות שנמשכו או הופקדו בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully