וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון גינת יסיים את כהונתו בתפקיד מנכ"ל דלק בנלוקס

מיכאל רוכוורגר

8.2.2011 / 6:55



בלעדי ציון גינת, מנכ"ל חברת דלק בנלוקס שבשליטת דלק אירופה מקבוצת דלק של יצחק תשובה, צפוי לסיים בתקופה הקרובה את כהונתו לאחר כארבע שנים בתפקיד - כך נודע ל-themarker. גינת, הנחשב, לאחד המנהלים המוערכים בקבוצת דלק, שימש קודם לכן במשך כחמש שנה סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בחברת התקשורת פרטנר.

גינת, שקיבל בעבר אופציות לכ-2.5% מפעילות הדלקים בבנלוקס, היה שותף מלא לשיפור בתוצאותיה של דלק בנלוקס ונטל חלק פעיל בעסקה שבה רכשה לאחרונה דלק אירופה את פעילות שיווק הדלק של ענקית האנרגיה בריטיש פטרוליום (bp) בצרפת, תמורת כ-175 מיליון יורו.



פעילות זו כוללת כ-416 תחנות תדלוק תחת המותג bp, כ-300 חנויות נוחות, כ-200 מתקנים לשטיפת מכוניות וכן אחזקות בשיעורים שונים בשלושה טרמינלים המשמשים לאספקה ולאחסנה של דלק לצורכי פעילות זו. זאת בנוסף לכ-803 תחנות תדלוק texaco וכ-66 תחנות בבלגיה, בהולנד ובלוקסמבורג שנרכשו באוגוסט 2007 מידי ענקית האנרגיה שברון תמורת כ-404 מיליון יורו.



בעבר פורסם כי לאחר השלמת עסקת bp תנסה דלק אירופה להנפיק פעילות זו לפי שווי של יותר מחצי מיליארד דולר.



גינת מצטרף לשורה של מנהלים שעזבו את קבוצת תשובה בשנים האחרונות, הכוללת בין היתר את יהלי שפי, איליק רוז'נסקי, פיני כהן ועוזי לוי.



אתמול השתתף גינת יחד עם מנהלים אחרים של הקבוצה בכנס השנתי של קבוצת דלק לשוק ההון והציג את פעילות החברה. לא ברור מדוע בחר גינת לסיים את תפקידו בדלק. הערכות הן כי המהלך נובע בין השאר בשל השהות הממשוכת שלו באירופה, ללא משפחתו.



מקבוצת דלק לא נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully