וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת בבורסות אסיה; טוקיו עולה ב-0.4%; הונג קונג יורדת ב-0.4%

רונית דומקה

8.2.2011 / 7:41

מניות הסחורות יורדות עקב ירידה במחירי המתכות והנפט; מניות הפיננסים עולות עקב המלצה של דויטשה בנק



מגמה מעורבת נרשמת בבורסות אסיה ביום מסחר תנודתי על רקע ירידה במחירי המתכות מצד אחד וסימנים להתאוששות הכלכלה העולמית ולהקלה במתיחות במצרים מצד שני. טוקיו עולה ב-0.4%; הונג קונג יורדת ב-0.5%; סיאול מאבדת 0.5%; טייוואן יורדת ב-0.4%; סידני עלתה ב-0.4%.



במצרים, הצליח אתמול משרד האוצר לגייס 13 מיליארד לירות מצריות (2.2 מיליארד דולר) בהנפקת אג"ח ראשונה מאז 27 בינואר, על רקע המשך המשא ומתן בין מנהיגי האופוזיציה לבין סגן הנשיא עומר סלימאן בנוגע לשינויים בחוקה. עלות הביטוח נגד חדלות פירעון על אג"ח מצריות ירדה אתמול לרמה הנמוכה ביותר מאז 25 בינואר.



גל המכירות במצרים ובמדינות מתפתחות אחרות מהווה הזדמנות מצוינת לרכוש מניות, אמר אנטואן ואן אגטמל, יו"ר ומנהל ההשקעות של אמרג'ינג מרקטס מנג'מנט, אשר טבע את המונח "שווקים מתעוררים" ב-1981, בראיון לבלומברג.



מגזר הסחורות רושם ירידות עקב ירידת מחירי הסחורות בעולם. מחיר הנחושת בלונדון יורד ב-0.8% ל-9,970 דולר לטונה לאחר שאתמול הגיע לשיא של 10,160 דולר לטונה. החוזים על הנפט הגולמי למסירה במארס בניו יורק יורדים ב-0.2% ל-87.32 דולר לחבית במסחר האלקטרוני. מניית חברת חיפושי הנפט הסינית cnooc יורדת ב-2% בהונג קונג.



מניות הפיננסים עולות לאחר שדויטשה בנק העלה את דירוגם של הבנקים באסיה ל"משקל יתר" מ"משקל חסר" בשל תחזיות לצמיחתה של כלכלת ארה"ב ולעליה בשווי הבנקים במדינות מתפתחות. מניית נשונל אוסטרליה בנק עלתה ב-2.5% לאחר שהבנק הרביעי בגודלו באוסטרליה דיווח על עליה ברווחיו. הבנק הודיע כי הוא מוכן להתמודדות עם הרפורמות במערכת הבנקאית באוסטרליה ועם נזקי אסונות הטבע שפקדו את היבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully