וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרבול שוב שבר את שיאי הצפייה - 111 מיליון צופים בארה"ב

סוכנויות הידיעות

8.2.2011 / 10:23

השידור שבר את השיא הקודם שנרשם בסופרבול 2010, ונהפך למשדר הנצפה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית



הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית (nfl), ששודר ביום ראשון בלילה ברשת פוקס, שבר את שיאי הצפייה בטלוויזיה בארה"ב.



חברת המדרוג נילסן דיווחה כי במשחק, שבו גברה קבוצת גרין ביי פאקרס על יריבתה פיטסבורג סטילרס, צפו 111 מיליון איש בארה"ב - שיעור הצפייה הגבוה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית. השיא הקודם נרשם בסופרבול של השנה שעברה, אז צפו באירוע 106.5 מיליון צופים במשחק בין ניו אורלינס ואינדיאנפוליס. במקום השלישי בשיאי הצפייה נמצא הפרק האחרון של סדרת הטלוויזיה מ.א.ש, אשר במשך 27 שנים החזיק בתואר תוכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר בארה"ב.



רשת פוקס, אשר שידרה השנה את הסופרבול, הרוויחה מכך ששתי הקבוצות המתחרות בגמר הן קבוצות חזקות ונערצות שסיימו עונה מוצלחת לליגה הפופולרית. "הסופרבול ה-45 מסיים את מה שללא ספק היתה העונה המצליחה ביותר שליגת ספורט ידעה אי פעם", אמר פט מקדונו, סגן נשיא בכיר לניתוח ומחקר בנילסן. "מספר האנשים שצפו במשחקי ה-nfl מעולם לא היה גבוה יותר, עם עלייה של 24% במספר הצופים בממוצע למשחק השנה לעומת 2006".



הסופרבול נהפך לאחד האירועים החגיגיים ביותר בטלוויזיה האמריקאית, אשר מאגד לא רק אוהדי ספורט סביב מכשירי הטלוויזיה, במסיבות צפייה או בברים, כדי לצפות בהופעה המיוחדת במחצית המשחק וכן בהפסקות הפרסומת, הגדושות בפרסומות מושקעות. גם התוכניות המשודרות בערב הסופרבול מרוויחות מהמעמד. השנה היתה זו "גלי", אשר שודרה מיד לאחר המשחק בפוקס, ונצפתה על ידי 26.8 מיליון איש. הפרק המיוחד, שהיה באורך שעה, היה התוכנית המתוסרטת הנצפית ביותר בפוקס מאז שידור "האוס" לאחר הסופרבול לפני שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully