וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק נגד מנכ"ל הבנק למסחר לשעבר משה ליבוביץ' בפרשת המעילה נסגר מחוסר ראיות

שני מזרחי

8.2.2011 / 11:20

הפרקליטות הודיעה לליבוביץ' כי החליטה לבטל את ההאשמות נגדו לפיהן ביצע לעבירות מנהל בתאגיד



המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הודיעה למנכ"ל הבנק למסחר לשעבר, משה ליבוביץ', כי החליטה לסגור את התיק נגדו. ליבוביץ', שהיה מנכ"ל הבנק בתקופת בה נחשפה מעילת הענק של העובדת אתי אלון, שגנבה למעלה מ-271 מיליון שקל והביאה לקריסת הבנק, היה חשוד בעבירות מנהל בתאגיד היות ולא הבחין במעילת הענק.



ההודעה לסנגורו של ליבוביץ', עו"ד אורי קינן, על סגירת התיק הועברה אתמול: "הנני להודיעך כי לאחר הערכה מחודשת של חומר הראיות בתיק, בין היתר בעקבות טענות שהועלו במהלך השימועים שהתקיימו בפני הגעתי למסקנה כי התשתית הראייתית הקיימת אינה מספיקה לצורך העמדתך לדין פלילי", כתבה מנהלת המחלקה הכלכלית, עו"ד אביה אלף.



פרשת המעילה בבנק למסחר נחשפה בשנת 2002, במסגרתה עלה כי אלון מעלה בכספי הבנק בהיקף של למעלה מ-271 מיליון שקל, מה שהוביל לקריסתו. במסגרת המעילה פתחה אלון חשבונות פיקטיביים והעמידה הלוואות "גב אל גב" כשאת כספי ההלוואות משכה לרשותה.



בעקבות המעילה, הודיעה המחלקה הכלכלית בחודש ינואר 2009 כי בכוונתה להעמיד לדין את ליבוביץ' בגין עבירות של מנהלים בתאגיד שלא הבחינו במתרחש. אתמול, כאמור, הודיעה הוחלט שלא להעמיד את ליבוביץ' לדין פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully