וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזית החברתית נגד עליות המחירים מתרחבת

לאחר הכרזת שלושת הגופים הגדולים במשק על המאבק בעליות המחירים, הודיעו גם הסטודנטים על הצטרפותם למאבק. יו"ר ההסתדרות עיני: "התגבשה כאן חזית רחבה שאומרת - עד כאן"

לאחר שהודיעו שלושת הגופים החזקים במשק, הסתדרות העובדים, המעסיקים וראשי הרשויות המקומיות, הודיע הבוקר (שלישי) גם התאחדות הסטודנטים על הצטרפותה למאבק.

יושב ראש התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, הביע תמיכה גורפת במאבק ופנה ליו"ר ההסתדרות, עופר עיני, ליושב ראש המרכז לשלטון מקומי, שלמה בוחבוט ולנשיא לשכת הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש, ובירך אותם על המהלך ההיסטורי של כריתת הברית.

"הצעירים והסטודנטים בישראל הם נפגעים ישירים של כל הגזירות האחרונות מבית מדרשו של האוצר", מסר שמולי, "אנו מצטרפים בכל הכוח למאבק על מנת להעניק לחזית החברתית שגובשה רוח גבית צעירה וסוערת. מעבר לדרישות שהעלו אנו דורשים פתרון אמיתי ולא קוסמטי לבעיית הדיור ולעצירת השתוללות המחירים".

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני בירך על הצטרפות הסטודנטים למאבק להורדת המחירים ואמר כי נציגיהם של הסטודנטים ישתתפו כבר מחר בפגישה של מטה המאבק המשותף. לדברי עיני, "הצטרפות הסטודנטים מעידה על התחושות הקשות הקיימות בציבור בכלל ובציבור הצעירים בפרט. אין ספק שהתגבשה כאן חזית רחבה שאומרת לרה"מ ולשר האוצר- עד כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully