וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלוח להדפסה מהנוקיה ולהפוך את הנייד למצלמת אינטרנט

TheMarker Online

8.2.2011 / 16:49

שלט רחוק ליישומי המחשב וסינכרון ספריית המוזיקה שבמחשב למכשיר הנוקיה



ה-ovi store, - חנות האפליקציות של נוקיה - מציעה לכם להפוך את מכשיר הסלולר למצלמת אינטרנט ביתית, שלט רחוק ליישומי המחשב, להדפיס תמונות שצולמו במכשיר ולסנכרן את ספריית המוזיקה שבמחשב ישירות למכשיר הנוקיה שלכם.




epoccam - כל מי שנוהג לבצע שיחות וידאו מהמחשב האישי (באמצעות סקייפ, מסנג'ר וכו') מכיר היטב את איכות התמונה הבינונית שמספקות רוב מצלמות האינטרנט. האפליקציה הזו הניתנת להורדה בחינם, תאפשר לחבר את מכשיר הנוקיה שלכם למחשב ולהשתמש בו כמצלמת אינטרנט איכותית.




remote control for pc - אם אתם משתמשים במחשב לצפייה בסרטים וסדרות או מציגים מצגות, האפליקציה הזו תהפוך את הנוקיה לשלט רחוק ותאפשר לכם להפעיל באמצעותו תוכנות פופולאריות כגון: power point, media player, winamp, quicktime ועוד. גירסת התנסות ניתנת להורדה בחינם.




hp iprint photo - אם תרצו להדפיס את התמונות שצילמתם בסלולר, ויש לכם מדפסת אלחוטית של hp - תוכלו לעשות זאת לאחר התקנת האפליקציה על ידי התקן ה-wi-fi שבמכשיר. הנוקיה יזהה את המדפסת ויאפשר לשלוח את התמונות ישירות להדפסה, ללא צורך בכבל או בהוצאת כרטיס הזיכרון. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם.




zomf - זוהי אפליקציה חינמית מעולה לסנכרון אלחוטי של שירים, תמונות וסרטי וידאו בין המחשב האישי ומכשיר הסלולר שלכם. האפליקציה מאפשרת ליצור תיקיות ורשימות השמעה ולסנכרן אותן באופן אוטומטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully