וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושים בתחום הטיסות הפרטיות - מסוק מפואר ומסוק למנחתי גג

זוהר בלומנקרנץ

8.2.2011 / 17:21

מדובר ברכש חדש של חברת CNairways מקבוצת כים ניר, המתמחה בתחום הטיסות הפרטיות בארץ



מסוק עסקים מפואר בל-407 ומסוק טוינסטאר לנחיתות מורכבות על מנחתי גג, כמו על מגדל עזריאלי, אסדות קידוח ואניות מחקר, נמנים על החידושים בתחום הטיסות הפרטיות אשר מוצגים בתערוכת התיירות הבינלאומית של ישראל imtm 2011 שנפתחה היום (ג') בגני התערוכה בתל אביב.



מדובר ברכש חדש של חברת cnairways מקבוצת כים ניר, המתמחה בתחום הטיסות הפרטיות בארץ. המסוק המפואר (בל-407) ממוזג ומרווח, מיועד לטיסת 6 נוסעים ומטענם. זהו אחד הדגמים הנמכרים ביותר של חברת בל, המציע טווח טיסה ארוך במיוחד של כ-500 ק"מ במהירות של כ-130 קשר לשעה, שהינה גבוהה יחסית בהשואה למסוקים אחרים בארץ. המסוק מאופיין עוד בטיסה שקטה יחסית ומסוגל לשאת עד 700 ק"ג מטען חיצוני במתלה מטען המיועד להעלאת משאות לגובה.







המסוק הנוסף - הטווינסטאר, הינו מסוק דו-מנועי בעל יכולות ביצוע גבוהות המתאים לחמישה נוסעים. המסוק משמש בין היתר לנחיתה על מנחת מגדלי עזריאלי וכן לטיסות לים - לאסדות קידוח ואוניות מחקר העוסקות במיפוי ססמי של קרקעית הים התיכון, לאיתור מרבצי גז והנחת צינורות מאסקות והפקה לחוף.



מבקרי התערוכה יוכלו להתרשם מהיצע טיסות הפרימיום שמציעה החברה ומחבילות האירוח והתיור. כמו כן, החברה מציעה התאמה אישי של הטיסה לבקשות ורצונות הלקוח ולזמן העומד לרשותו.



יצויין, כי מעל 300 מציגים מלמעלה מ-35 מדינות משתתפות ביריד העומד השנה בסימן ההצבעה לים המלח, בתחרות שבעת פלאי עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully