וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוט מכה את תחזיות האנליסטים בהכנסות וברווח - גם ברבעון ה-4 וגם בשנת 2010 כולה

ואדים סבידרסקי

8.2.2011 / 18:15

מכירות החברה ברבעון האחרון צמחו ב-415 ל-16 מיליון דולר; אלוט עברה לרווח שנתי מתואם של 4 מיליון דולר



אלוט תקשורת, ספקית שירותי אופטימיזציה עבור ספקי תקשורת בפס רחב, הנסחרת בנאסד"ק ובמדד היתר בתל אביב, פירסמה היום את דו"חותיה הכספיים המסכמים את רבעון האחרון של 2010 ואת השנה כולה. החברה הציגה גידול חד של 41% במכירותיה לעומת הרבעון המקביל, אשר הסתכמו בכ-16.2 מיליון דולר - מעל לצפי של 15 מיליון דולר שסיפקו האנליסטים למערכת המידע הפיננסי בלומברג. למרות שהחברה היכתה את הצפי בשוק, מנייתה מגיבה היום בירידה של 2% במסחר בוול סטריט.



בשורה התחתונה, דיווחה החברה על רווח נקי מתואם של 1.8 מיליון דולר ברבעון האחרון של 2010, בהשוואה לרווח אפסי ברבעון אשתקד והמתורגם לרווח של 8 סנט למניה אחת. האנליסטים ציפו כי בעלי מניות הרוויחו כ-5.7 סנט למניה שהחזיקו במהלך הרבעון, פחות מהמדווח בפועל. תזרים המזומנים החיובי אשר נבע מפעילותה השוטפת של החברה הסתכם בכ-1.8 מיליון דולר ברבעון המסכם את שנת 2010.



בסיכום שנתי, הכנסות החברה הסתכמו בכ-57 מיליון דולר, המהווים גידול של 36% לעומת השנה המקבילה ומעל לצפי בשוק של כ-56 מיליון דולר. גידול במכירות הביא את החברה למעבר לרווחיות, במונחים שנתיים. החברה הציגה רווח נקי מתואם שנתי של 4 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 1.3 מיליון דולר בשנת 2009. הרווח הנקי למניה עבור שנת 2010 כולה הסתכם בכ-18 סנט, מעל לצפי האנליסטים לרווח מתון יותר של 15 סנט.



רמי הדר, נשיא ומנכ"ל אלוט תקשורת\ אמר היום כי "במהלך שנת 2010 ביססנו את מעמדה של אלוט כחברה המובילה בשוק תקשורת הנתונים הסלולרית, הצומח במהירות ומהווה כיום 40% מכלל הכנסותינו. כמו כן, דיווחנו על מספר התקנות מוצלחות בקרב לקוחות tier 1 אשר נותנים מענה לביקוש ההולך וגואה ליישומים זוללי רוחב פס".



פיתרונות אלוט הופכים קווי תקשורת בפס רחב לרשתות חכמות אשר ניתן להפיק מהן במהירות שירותי ערך מוסף אינטרנטיים. פיתרונותיה של החברה, אותם ניתן לשלב בתשתיות pcc, מתבססים על יכולת ניתוח רב-מימדית ועל תכונות pcef, ומספקים את המידע הצפון ברשת, אשר חיוני לניהול שירותי תקשורת בפס רחב, שיפור חוויית המשתמש, צמצום עלויות תפעול והגדלת ההכנסות. אלוט היא המוציאה לאור של דו"ח mobiletrends העוקב אחר דפוסי השימוש העולמיים ביישומי ip ברשתות סלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully