וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר קוריאה: "כולם אצלנו יודעים מה זה 8200 ותלפיות"

גיא גרימלנד

9.2.2011 / 6:48

מתכוננים לכנס הסלולר



לקראת כנס הסלולר העולמי, שייערך בשבוע הבא בברצלונה, התקיים השבוע בבית יבמ בפתח תקוה מפגש ייחודי שזכה לשם "צו 8 לברצלונה". האירוע הוא פרי שיתוף פעולה של היזמת ואסטרטגית המיתוג יעל שני ושל רמי קליש, שותף בקרן פיטנגו. מטרת המפגש היתה העצמת אנשי ההיי-טק הישראלי לקראת נסיעתם לכנס.

במסגרת המפגש התקיים פאנל שבו השתתפו שגרירים ובכירי תעשייה מישראל ומהעולם ונועד להבין כיצד נתפשים התרבות, הכלכלה ותעשיית ההיי-טק בישראל בעיני אחרים. בין הנוכחים היו ג'וזף זיסקין, סגן נשיא לאסטרטגיה של יבמ העולמית, שהגיע לישראל מאטלנטה ליומיים עבור הכנס. שגריר קוריאה בישראל, יאנג סאם מה, טען כי לישראל ולקוריאה יש הרבה במשותף: "גם אנחנו ניצבים בפני איומים גרעיניים", אמר יאנג. "אנחנו בוחנים פיתוח מודלים המבוססים על קרנות הון סיכון ישראליות, ואימוץ של התרבות הקיימת כאן בכל הנוגע ללקיחת סיכונים על ידי יזמים. ישראל והיהודים מוערכים מאוד אצלנו. בקוריאה יודעים מה זה 8200 ותלפיות".



חאווייר גרסייה דה ויידמה, סגן ראש המשלחת בשגרירות ספרד, אמר כי "מחוץ לישראל המחשבה היא שכולם כאן דומים, אבל כשמגיעים לפה רואים שזה סוג של ניו יורק". אליעז לביא, סגן נשיא במארוול העולמית, היה ביקורתי יותר לעומת עמיתיו לכנס. לביא אמר כי "העולם כיום השתנה, והישראלים צריכים להתעורר ולהבין שלא ניתן להמשיך לנוח על זרי הדפנה של החדשנות והמוח היהודי". לטענתו, הסינים מגלים שכנראה גם להם יש גנים יהודיים. "אם לא נשב יחד ונאחד כוחות, אנחנו עלולים להתעורר מאוחר מדי", הזהיר. מנכ"לית dvtel לשעבר, עדינה אנדן, הציעה לנוסעים לכנס להדגיש את העובדה שהם משתמשים באופן תדיר ברשתות חברתיות. "תחשפו בפני אנשים את הפעילות שלכם. דברו על התחביבים שלכם ועל התמונות שלכם בפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully