וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות 888 עלו - חטיבת הפוקר צנחה

גיא גרימלנד

9.2.2011 / 6:48



>> 2010 היתה שנה מורכבת ל-888 מבחינת ביצועים עסקיים. מצד אחד, ההכנסות שלה ב-2010 הסתכמו ב-262 מיליון דולר, עלייה של 6.2% לעומת השנה הקודמת, וגם ברבעון הרביעי הציגה שיפור במכירות לעומת שלושת הרבעונים הקודמים. מצד שני, חטיבת הפוקר אונליין של 888 ספגה צניחה של 46% במכירות שלה.



על רקע זה מגיעים דיווחים מלונדון על כך שחברת ההימורים הבריטית לדברוקס הגישה לה הצעת רכש בסך 240 מיליון ליש"ט, ושלשום אמר לוי לעיתונות הבריטית שהשיחות בין הצדדים נמשכות. גם טדי שגיא, מבעלי פלייטק, הביע עניין בחברה, על פי דיווחים בתקשורת.

888 נוסדה על ידי אבי שקד ואחיו ד"ר אהרון שקד ז"ל. היא הונפקה ב-2005 בשווי של כמיליארד דולר (590 מיליון ליש"ט), אך כיום המניה נסחרת לפי שער של 45 פני ושווי השוק שלה הוא 156 מיליון ליש"ט.



לחברה ארבעה קווי מוצרים: משחקי p2p (שחקן מול שחקנים אחרים), בעיקר פוקר; משחקי קהילה, בעיקר בינגו; משחקים שהשחקן משחק נגד "הבית", בעיקר קזינו; ומשחקים סביב אירועי ספורט. בנוסף 888 מוכרת טכנולוגיות לחברות הימורי ספורט שפועלות ברשת.



"שנה לאחר ההנפקה נסגר השוק האמריקאי לפעילות החברה, ובבת אחת איבדה 888 60% מההכנסות שלה. גם חברות הימורים מקוונות אחרות נפגעו", מסביר לוי את הירידה בשווי החברה. לוי אומר שבנוסף, בשל שינוי רגולציה, החברה נאלצת כיום לשלם יותר מסים ולבנות תשתית מקומית במדינות חדשות במקום לעבוד מגיברלטר, כמו שעבדה עד היום. "זה עולה לנו הרבה מאוד". לוי מעריך כי בשלוש השנים הקרובות יהיו פחות שחקנים בתחום ההימורים המקוונים ושולי הרווח של החברות הגדולות יקטנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully