וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים במצרים ישובו מחר לפעילות סדירה; הלירה נסחרת ביציבות לאחר שזינקה אתמול ב-1.3%

סוכנויות הידיעות

9.2.2011 / 15:17

נגיד הבנק המרכזי של מצרים אמר כי הבנק ימשיך להתערב בשוק המט"ח במידת הצורך



הבנק המרכזי של מצרים אמר אתמול כי הבנקים במדינה יוכלו לשוב החל ממחר לפעילות סדירה, לאחר שמיום ראשון פעלו במתכונת מצומצמת.



"הבנק המרכזי של מצרים החליט שסניפי הבנקים שפתוחים כעת ישובו לשעות העבודה הרשמיות", נכתב בהודעה רשמית שפירסם הבנק. שעות הפתיחה הרשמיות של הבנקים במצרים הן 8:30-14:00, וחלק מהסניפים יישארו פתוחים עד 17:00.



מספר מצומצם של סניפי בנקים נפתחו ביום ראשון מחדש, לאחר שהיו סגורים במשך כמעט שבועיים עקב המהומות נגד שלטונו של הנשיא חוסני מובארק. מאז יום ראשון, שעות הפתיחה של הבנקים היו 10:00-13:30. במהלך השבוע נפתחו בהדרגה יותר ויותר סניפי בנקים.



בנפרד, אמר הבנק המרכזי כי הוא מוכן להתערב שוב בשוק המט"ח, לאחר שהתערבותו בשוק ביום שלישי הביאה להתחזקות הלירה המצרית ב-1.3% מול הדולר. כעת נסחרת הלירה ביציבות בשער של 5.8775 לירות לדולר.



הלירה המצרית נפלה באופן חד מאז פרוץ המהומות נגד השלטון ב-25 בינואר, ואנליסטים וסוחרי מט"ח צופים כי תמשיך לרדת. אנליסטים מ-ubs צופים כי הלירה עשויה לצנוח ב-25% בתוך חודש. "נתערב כשנראה אי סדר בשוק. במקרה של אי סדר, נשתמש בכלים שלנו", אמר סגן נגיד הבנק המרכזי של מצרים, הישאם ראמז. ראמז הוסיף כי לבנק המרכזי חשוב שהשוק "יהיה מבוסס על היצע וביקוש אמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully