וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמריקאים, אכלו פחות!"

ניו יורק טיימס

10.2.2011 / 7:05



>> על האמריקאים לשתות מים במקום משקאות ממותקים, למלא את צלחותיהם בירקות ופירות ולמעט באכילת מזון מעובד מלא מלח, שומן או סוכר, כך עולה מהמלצות של משרד החקלאות האמריקאי. ואולם המהלומה הקשה ביותר לכרס האמריקאית הקולקטיבית היתה ההמלצה הבאה: "תאכלו פחות". האמריקאים פשוט אוכלים יותר מדי קלוריות ביום, ואלה מסכנות את בריאותם.



רוברט פוסט, סגן מנהל המרכז לקידום ומדיניות תזונה במשרד החקלאות, אמר כי הרגולטורים מקווים שמסר פשוט יפעל טוב יותר מההמלצות הטכניות מהעבר. המלצה פשוטה כזו היא "למלא חצי מהצלחת בירקות ופירות בארוחה".

למרות שהמלצות אלה נראות כמובנות מאליהן, הן נחשבות להתקדמות משמעותית עבור הפיקוח הפדרלי. הנחיות התזונה החדשות עשויות להפעיל לחץ לא רק על יצרניות המזון, אלא גם על מסעדות בארה"ב, שמגישות מנות מזון כה גדולות שהן יכולות להזין שני אנשים.



לפי ההנחיות החדשות, כמחצית מהאוכלוסייה תצטרך להוריד ל-1,500 מיליגרם את כמות המלח (סודיום, ליתר דיוק) בצריכה היומית - כולל ילדים, שחורים וכל מי שמבוגר מגיל 50 או סובל מיתר לחץ דם, סכרת ומחלות כליות כרוניות. ליתר האוכלוסייה הכמות המומלצת היא 2,300 מ"ג, לעומת ממוצע צריכה נוכחי של 3,400 מ"ג. האמריקאים צריכים להפחית ב-90% את הקלוריות שהם צורכים משומנים רוויים.



אוגוסט שומאכר הבן, תת שר החקלאות לשעבר, אמר כי המדיניות הממשלתית צריכה לעודד חקלאים לגדל יותר פירות וירקות. שומאכר, סגן נשיא של ארגון לעידוד גישה למזון בריא בשם wholesome wave, אמר כי על הממשלה לעזור לצרכנים, במיוחד לנזקקים הרוכשים מזון בתלושים ממשלתיים, להשיג גישה לפירות, ירקות ומזונות מומלצים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully