וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המדינה על פרשת הנשיקה של חיים רמון: "קו פרשת המים"

גידי וייץ

10.2.2011 / 11:16

לדור: "הצטרפו שם יחד כמה גורמים, כולם מאוד כבדים וחזקים, עם כסף, שהחליטו לצאת למסע נגד הפרקליטות"



"אני לא חושב שאיזושהי פרשה במדינת ישראל מתקרבת להיקפים ולרמת החומרה של השחיתות שנחקרו בפרשת הולילנד. מדובר בשורה ארוכה של אירועים שמצטרפים למסכת כוללת ושיטתית, שהצליחו באמת להפוך את הגבעה הזאת לבנייה מקיפה שמתרוממת ברמת החומרה שלה עד השמים, תרתי משמע" - כך אומר פרקליט המדינה, משה לדור, בראיון מיוחד שיתפרסם מחר במוסף "הארץ". לדור מעריך בין היתר כי עד חג הפסח ייחרץ גורלם של חשודי הצמרת בתיק, בהם: אהוד אולמרט, שולה זקן ואורי לופוליאנסקי וכן אילי ההון דני דנקנר, הלל צ'רני ואביגדור קלנר.



לראיון עם פרקליט המדינה באתר הארץ



לדור הוסיף שבשבתו בתפקיד פרקליט המדינה הוא מזהה "חיבורים ברורים בין הפשיעה המאורגנת לבין השלטון. הוסף לכך את הכסף הגדול ואת האינטרסים המשמעותיים מאוד שמגיעים לישראל מהעולם, בין היתר ממדינות שבהן אנשים צברו הון עתק במהירות בלתי נתפשת. אלה מנסים לצבור כוח ומשקל ולהשפיע במוקדי הכרעה במדינת ישראל. זה סוג של סיכון שצריך לתת לו תשובה, כמו לסיכונים רבים אחרים שאיתם מתמודדת מערכת אכיפת החוק ובראשה הפרקליטות והמשטרה".



את פרשת הנשיקה של חיים רמון כינה לדור "קו פרשת מים". כי לדבריו "הצטרפו שם יחד כמה גורמים, כולם מאוד כבדים וחזקים, עם כסף, שהחליטו לצאת למסע נגד הפרקליטות". לדור הוסיף כי רמון ניהל "קמפיין אובססיבי".



בהתייחסו לפרשת ליברמן הודה לדור כי "הטיפול בפרשה הזו מתמשך הרבה יותר מדי זמן והתהליך הוא הרבה יותר אטי מאשר מישהו מאתנו היה רוצה. כל בחינת תיק פלילי היא מלאכת הרכבת פאזל. בפרשת ליברמן זה הרבה יותר מאלפיים חלקים ורובם לא בעברית ולאו דווקא באנגלית. וכן, זה אחד הפאזלים הקשים ביותר להרכבה שנתקלתי בהם בשנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully