וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי עובדים ברחבי מצרים שובתים במחאה על תנאי השכר

סוכנויות הידיעות

10.2.2011 / 11:55

ההפגנות נגד השלטון במצרים נמשכות; הממשלה ממשיכה להתנגד לשינויים פוליטיים



אלפי עובדים במצרים שובתים היום במחאה על תנאי השכר ומגבירים את הלחץ על הממשלה, אשר מתמודדת כבר יותר משבועיים עם מהומות נגד שלטונו של הנשיא חוסני מובארק.



בין העובדים אשר שובתים נמצאים עובדי תעשיות הרכבות, הטלקום והנפט. העובדים קוראים לשיפור בתנאי השכר שלהם ולשקיפות בנוגע לשכר הבכירים - כך אמר דובר משרד הנפט המצרי, חמדי עבד אל עזיז.



עובדי תעשיית הרכבות דורשים להאריך את חוזי העבודה שלהם בעוד שעובדי תעשיית הפלדה ועובדי הרשות המנהלת את תעלת סואץ דורשים העלאה בשכר - כך נכתב בעיתון הממלכתי "אל אהראם". בנמל אלכסנדריה, מאות מנקי רחובות ועובדי מנהלה שובתים במחאה על הקפאת שכרם. לפחות 1,000 מהנדסים באלכסנדריה מוחים על תנאי החוזים והשכר שלהם.



בינתיים, ההפגנות במצרים נכנסו היום ליומן ה-17, והמפגינים המשיכו לגדוש את כיכר תחריר בקהיר ולדרוש את התפטרותו של הנשיא חוסני מובארק. הממשלה במצרים ממשיכה להתנגד ללחצים מצד ארה"ב לשינויים פוליטיים. שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל גייט, אמר לתחנת הטלוויזיה האמריקאית pbs כי הוא "נדהם" מכך שסגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן קורא לשים קץ את חוק החירום שבו השתמש מובארק לריסון האופוזיציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully