וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר קבוצת גולן טלקום: מירס תקשורת הגישה את הצעתה במסגרת מכרז התדרים הסלולרי

גיא גרימלנד

10.2.2011 / 16:34

בינואר השנה מירס הגישה בקשה לצו מניעה נגד השתתפותם במכרז של מיכאל גולן ואורן מוסט מקבוצת Free



לאחר קבוצת גולן טלקום: חברת מירס הגישה את הצעתה להתמודדות על רצועת התדרים. לדברי אברשה בורשטיין מנכ"ל מירס, ראנו ערוכים ומוכנים להתחיל מיידית להעניק שירות סלולרי מלא לכל אזרחי ישראל. לאורך השנים הוכיחה מירס את מחויבותה לציבור הישראלי בהשקעות אדירות במשאבי תקשורת לשעת חירום אשר הפכו את מירס לרשת החירום לעורף האזרחי והוכיחו את עצמם במלחמת לבנון השנייה, בעופרת יצוקה ובאסון הכרמל".




בינואר השנה הגישה מירס לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לצו מניעה נגד פעילותם של מיכאל גולן ואורן מוסט מקבוצת free, בדבר השתתפותה של האחרונה במכרז תדרי הסלולר. גולן היה פעיל בחברה ללא מינוי רשמי מטעם בעל הבית בחברה, פטריק דרהי, ואורן מוסט היה מועסק בחברה בתור יועץ חיצוני.



לפי ההודעה לתקשורת, "בבקשתה ציינה מירס כי מטרת הבקשה הינה מתן צו שימנע מאורן מוסט וממיכאל גולן לגלות סודות מירס שבידיעתם ולשם מניעת מעורבותם ופעילותם במכרז התדרים שהונפק על ידי משרד התקשורת. מיכאל גולן שימש כנציגו הבכיר של פטריק דרהי שהוא בעליה של חברת מירס ובתור שכזה היתה לו חשיפה לנתונים ולתכניות העסקיות של מירס והוא עדין מחזיק אותן בידיו גם כיום. אורן מוסט היה יועץ בכיר למירס והיה מעורב עד לפני כשבוע וחצי בהכנת תכניות מירס למכרז התדרים וההתארגנות לאחריה".



לדברי מירס, אין כל אפשרות מעשית, כי השניים יוכלו להימנע מלעשות שימוש בידע שצברו במירס ובסודותיה הכמוסים במסגרת מעורבותם בקבוצה נוספת המתעתדת להשתתף במכרז וכי ללא הישענות על המידע הסודי של מירס, לא יכולה קבוצה זו להגיש הצעתה למכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully