וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת צוות 3 זכתה במכרז לאבטחת חברת סוויספורט בשווי 12.5 מיליון דולר

זוהר בלומנקרנץ

10.2.2011 / 17:48

סוויספורט מעניקה שירותי מסוף מטען אווירי בנמל התעופה בן גוריון



קבוצת צוות 3 זכתה במכרז לאבטחת חברת סוויספורט (swissport), מפעילת מסוף מטענים אווירי בנמל התעופה בן גוריון. היקף העסקה עומד על כ-2.5 מליון דולר לשנה וההסכם הוא למשך חמש שנים - כך נודע היום (ה) ל-themarker.



"כשהוגדרנו כחברת האבטחה בעלת אחוז הצמיחה הגבוה ביותר בארץ בשנים האחרונות לזה התכוונו", אמר ניר גלבוע, מנכ"ל חברת האבטחה. "אנחנו מברכים על חתימת ההסכם עם אחת החברות הגדולות ביותר בארץ לשירותי מטען ואנחנו רואים בהסכם הבעת אמון של חברות בינלאומיות בצוות 3".



ההסכם נחתם מול הנהלת החברה בארץ. הפרויקט ינוהל במסגרת חטיבת הפרויקטים האסטרטגים של צוות 3.



סוויספורט ישראל נוסדה ב2004. מסוף המטענים משתרע על שטח של 18 אלף מ"ר ומספק שירותי ניטול ואחסנת מטענים, שירותי פריקה וטעינה של מטוסי מטען, שירותי ליווי למטענים מיוחדים ושירותי אדמיניסטרציה ודוקומנטציה לחברות תעופה.



בין לקוחות החברה ניתן למנות את התעשייה האווירית, dhl, ברניקס, ups, פלייניג קרגו וגלובוס ישראל. „קבוצת צוות 3 הנה קבוצה בבעלות פרטית המספקת שירותים במגוון רחב של תחומים, כגון שמירה ואבטחה, מיגון ובקרה אלקטרוניים, שירותי ניקיון ואחזקה. החברה מעסיקה כ-2,800 עובדים והיא מדורגת בין ארבע חברות האבטחה המובילות בשוק על ידי דן אנד ברדסטריט. בשנים האחרונות נכנסה הקבוצה לשווקים בינלאומיים בתחום המיגון והאבטחה.



מלבד ניהול מערכי האבטחה בישראל, הקבוצה מפעילה מערכי אבטחה באירופה ומאבטחת אירועים שונים ברחבי תבל; emea יזמה שיתופי פעולה עם חברת ברינקס העולמית, והקימה חברה אירופאית בשם brinks-team3 המאבטחת מתקנים גדולים, ביניהם מתקניה של חברת אינטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully