וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ שוקל להתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2012

סוכנויות הידיעות

13.2.2011 / 7:15

טראמפ טען אתמול כי אם יחליט להתמודד וינצח - ידאג שארה"ב תשוב לקבל כבוד ממדינות העולם



המיליארד ואיל הנדל"ן דונלד טראמפ זינק אתמול לעולם הפוליטיקה הרפובליקנית, כשאמר כי אם יחליט להתמודד לנשיאות ארה"ב וינצח – הוא יוודא שארה"ב כאומה תשוב לקבל את כבודן של מדינות העולם.

טארמפ, אשר בין יתר תאריו נמצא גם כוכב תוכניות ריאליטי, אמר כי הוא יחליט עד לחודש יוני האם להוסיף את שמו לרשימה ההולכת וגדלה של מועמדים המעוניינים להתמודד מול הנשיא הנוכחי, ברק אובמה. את הדברים אמר טראמפ בוועידה הקונסרבטיבית לפעילות פוליטית בארה"ב (cpac) . טראמפ הצליח להלהיב את הקהל בדבריו, וזכה למחיאות כפיים וקריאות תמיכה. "הניצחון אינו זר לי", אמר טראמפ לקהל, והוסיף כי זה מה שארה"ב זקוקה לו כעת.



טראמפ כבר התבטא בעבר בנוגע לכך שהוא שוקל להתמודד לנשיאות ארה"ב והודיע כי הוא חבר של מפלגת הרפובליקנים בארה"ב. במהלך הנאום שנשא בוועידת cpac ציין טראמפ נושאים רבים אשר מוסכמים על ידי חברים רבים נוספים בקרב הרפובליקנים, ביניהם נגד פיקוח על נשיאת נשק אישי ונגד הפלות.



הדבר שהעניק לטראמפ את מרבית התשואות מהקהל היתה התחייבותו להיפטר מחוק הבריאות החדש אותו קבע הנשיא אובמה. טראמפ אמר כי הוא יחליף את חוק הבריאות בתוכנית הגיונית יותר אשר לא תוביל את ארה"ב לפשיטת רגל ואשר תהיה טובה יותר לאנשי עסקים. בנוסף התחייב טראמם לא להעלות את המסים אם ייבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully