וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנו מתנגדים לששינסקי; הבעיה - אף אחד לא מבין ולא יודע למה"

רותם שטרקמן

13.2.2011 / 8:45

ח"כ אנסטסיה מיכאלי: "היה הסכם של הקואליציה שאנחנו מצביעים נגד ועדת ששינסקי"



כבר כמה חודשים שאנחנו מנסים להבין מה הסיפור של ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן מנהיגה עם ועדת ששינסקי. למה המפלגה נלחמת כל כך נגד מסקנות הוועדה, שקובעות כי יש להגדיל את הכנסות המדינה ממאגרי הגז.







שר התשתיות עוזי לנדאו, שהוא גם מספר 2 של ליברמן, מתנגד נמרצות להמלצות. אבל לו יש לפחות הסבר כלשהו. לנדאו מסביר שהסיכונים גדולים ושהוא מעדיף שהמדינה לא תהנה מגידול בהכנסות, אבל שלחברת חשמל יהיה גז ומהר.



אלא שאצל שאר חברי הכנסת של המפלגה הדברים קצת פחות ברורים. הם פשוט לא יודעים למה בדיוק הם מתנגדים. בתוכנית עם גיא זוהר בערוץ 10 שודרה השבוע כתבה על ישראל ביתנו. בשלב מסוים צולם דיון פנימי במפלגה ובו ח"כים תוהים מדוע הם צריכים להתנגד. ח"כ אנסטסיה מיכאלי חושבת בכלל שיש הסכם כלשהו שמחייב אותה: "היה הסכם של הקואליציה שאנחנו מצביעים נגד ועדת ששינסקי", אמרה, כשלידה יושב לנדאו ומחייך במבוכה.



ואז מישהו אומר לה: "אין החלטה כזו" ואחר זורק: "שיחזירו את האוצרות לעם". ליברמן מנסה להסביר משהו ונראה שגם הוא לא יכול לייצר תשובה קוהרנטית. ח"כ דוד רותם סוגר את הסיפור: "אני מבין שאנו מתנגדים לששינסקי, הבעיה הגדולה היא שאף אחד לא מבין ולא יודע למה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully