וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס יוצר צונאמי של דירות ברחבי הארץ

משרד הבינוי והשיכון הודיע על "גל ראשון של מכרזי קרקעות לדירות", בהיקף של 3,247 יחידות דיור - מרביתן באזורי ביקוש ברחבי הארץ

משרד הבינוי והשיכון ומינהל מקרקעי ישראל הודיעו היום (ראשון) על "גל ראשון של מכרזי קרקעות לדירות מגורים לשנת 2011 בהיקף של 3,247 יחידות דיור, מרביתן באזורי הביקוש". לפי הודעת משרד השיכון, המכרזים, שחלקם הוצאו כמכרזים חוזרים נועדו להמשיך ולהגדיל משמעותית את היצע מלאי הדירות.

במסגרת שיווק הקרקעות, ישווקו 432 יח"ד ברחובות במתחם נצר סירני, 290 יחידות על קרקע חקלאית שמוחזקת על ידי חברת מהדרין בכפר סבא. 178 יחידות ישווקו בבת ים בשני מתחמים הסמוכים לחוף הים, וכן, ישווקו 27 יחידות דיור בכפר קאסם ו-26 יחידות דיור בראשון לציון.

בישוב צור נתן תשווק כמות של 264 יחידות דיור וכמו כן, באשקלון ישווקו במכרז חוזר 878 יחידות דיור בשכונת אגמים החדשה. באזור הדרום ישווקו 243 יחידות דיור במכרז חוזר בבאר שבע, ועוד 100 יחידות דיור בירוחם.

גם באזור הצפון ישווקו מספר מתחמים. בטבריה ישווקו 20 יחידות דיור בשכונת מורדות. בשכונת פאר ישווקו 373 יחידות דיור במכרז חוזר, בנצרת ישווקו 304 יחידות דיור בשכונת הגליל למגזר הערבי ובחצור הגלילית 60 יחידות דיור במכרז חוזר. בעפולה ישווקו 52 יחידות דיור.

שר השיכון אריאל אטיאס אמר לאחר ההודעה על השיווק המסיבי: "בהמשך להיקף הגדול של קרקעות למגורים עם למעלה מ-34 אלף יחידות דיור ששיווקנו בשנת 2010, אנחנו ממשיכים במדיניות הגדלת היצע הקרקעות למגורים גם בשנת 2011. הקרקעות החקלאיות ששונה ייעודן, ולאחר שנים של עיכובים ודיונים משפטיים הצלחתי להביא לשחרורן יחד עם המכרזים בכל רחבי הארץ - יביאו לשיווק משמעותי של קרקעות גם בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully