וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרומדיק החלה בניסוי קליני לאבחון מוקדם של סרטן המעי הגס

יעל פטר

13.2.2011 / 14:51

הניסויים בשיתוף קופ"ח כללית ישמשו לקבלת אישור שיווק אירופי CE



החלה בניסוי קליני באבחון מוקדם של סרטן המעי הגס בשיתוף עם קופ"ח כללית, לשם קבלת אישור שיווק אירופי (ce). בניסוי אמורים להשתתף כ-200 נבדקים מהם ייאספו דגימות דם במהלך מספר חודשים, ולהערכת החברה התוצאות הראשוניות מהניסוי צפויות להתקבל במהלך הרבעון השלישי של 2011.



הניסוי הוא לשם הכנת תיק רישום באירופה לצורך קבלת אישור ce לפיתוח ביומרקר (סמן ביולוגי) חדשני המבוסס על בדיקת דם לזיהוי מוקדם של סרטן המעי הגס. פיתוח החברה מתבסס על האונקוגן cd24. הניסוי יבוצע בשיתוף כללית בשני מרכזי גסטרו במחוז תל אביב: מרפאת בת ימון בבת ים ומרפאת זמנהוף בתל אביב. נתונים מניסוי זה יתווספו לנתונים הנאספים מניסוי המתקיים במרכז הרפואי סורסקי בתל אביב שגם הם משמשים להכנת תיק הרישום אישור ce האירופי.



אורנה פולק, מנכ"ל מיקרומדיק אמרה כי "תחילת הניסוי הקליני מהווה אבן דרך משמעותית שתאפשר לנו להאיץ ולהעמיק את המשך פיתוח הטכנולוגיה הייחודית שלנו. תחום פעילות זה הינו אחד התחומים החשובים בפורטפוליו של החברה הפונה לשוק רחב אשר לא מקבל מענה מספק כיום. אנו פועלים ביתר שאת לקידום פעילות זו, וכבר בחודש אוקטובר 2010 הודענו על הקמת ניסוי בינלאומי רב מרכזי עם רופאים מובילי דעת קהל באירופה ובמדינות אחרות".



מיקרומדיק עוסקת בפיתוח ומסחור סמנים ביולוגיים מולקולריים העשויים למלא תפקיד חשוב בתחום זיהוי מוקדם של מחלות, הערכת רמת הסיכון לחלות במחלה מסוימת, סיוע בהתאמת טיפול ותרופות באופן אישי על פי מאפיינים גנטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully