וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקורת בעולם: גרופון הפסיקה את שידור סרטוני הפרסומת "Save the Money”

סוכנויות הידיעות

13.2.2011 / 16:09

הפרסומות, ששודרו בסופרבול, עוררו סערה כשניצלו נושאים רגישים כמו דיכוי העם הטיבטי לקידום אתר הקופונים



סדרת הפרסומות השנויה במחלוקת לאתר הקופונים גרופון לא תשודר יותר בארה"ב, כך הודיעה החברה בסוף השבוע, לאחר שהפרסומות, ששודרו לראשונה בסופרבול, עוררו סערה בעולם.



"לא התכוונו לפגוע באנשים, ואנחנו מצטערים שעשינו זאת - זה הדבר האחרון שרצינו", כתב אנדרו מייסון, מייסד ומנכ"ל גרופון, בבלוג. "הקשבנו למשוב שלכם, והיות שאנחנו לא רואים טעם להמשיך ולהכעיס אנשים, אנחנו מסירים את הפרוסומות".



בסופרבול, שנערך ביום ראשון שעבר והיה המשדר הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית, שודרה סדרת סרטוני הפרסומת הראשונה אי פעם לגרופון, תחת הסיסמא: "save the money” (הצילו/חסכו את הכסף). כל הפרסומות התמקדו בעובדה שגרופון מסייעת לצרכנים לחסוך הרבה כסף, ותובלו בהומור, שרבים בארה"ב טענו כי חצה את גבולות הטעם הטוב.



הפרסומת שעוררה את הסערה הגדולה ביותר היתה בכיכובו של השחקן טימותי האטון, שדיבר על דיכוי התרבות הטיבטית, רק כדי לקדם מיד לאחר מכן שובר הנחה למסעדה טיבטית בשיקגו. גולשים ברחבי העולם, ובעיקר בסין, הביעו זעזוע מהשימוש בסוגיה הקשה והשנוייה במחלוקת לקידום האתר.



"חשבנו שאנחנו צוחקים על עצמנו, אך מן הסתם הביצוע היה כושל, והבדיחה לא עברה. אני באופן אישי לוקח אחריות; אף שעבדנו עם סוכנות פרסום מקצועית, בסופו של דבר, ההחלטה לשדר את הפרסומות היתה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully