וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E-שקט: מה יקרה למכשירים העסקיים של נוקיה?

IDG

13.2.2011 / 16:39

גרטנר ממליצה לעסקים לעשות שימוש ב-E7 של נוקיה על פני טלפונים מבוססי ווינפון 7



חברת המחקר גרטנר ממליצה לעסקים לעשות שימוש ב-e7 של נוקיה על פני טלפונים המבוססים על ווינדוז פון 7. ההכרזה מיום שישי על שיתוף הפעולה בין נוקיה ומיקרוסופט טורפת את הקלפים: מעתה צריכים משתמשים עסקיים בעלי מכשירי סימביאן להתכונן להחלפתן של מערכות ההפעלה. עסקים שהזמינו את ה-e7 החדש מבוסס סימביאן 3 שיצא רק השבוע, קנו מוצר טוב, אבל הם יצטרכו לעבור מסביבת עבודה זו בתוך כשנתיים, קובע לייף-אולוף וואלין, סגן נשיא למחקר בגרטנר. לדברי וואלין, במצבה הנוכחי, ווינדוז פון 7 עדיין אינה מותאמת לשוק העסקי - היא חסרה, בין השאר, את היכולת לטעון יישומים שאינם חלק מחנות היישומים של מיקרוסופט ויכולות הצפנה מקומית.



פיטר ויסינגר, מנהל הקבוצה העסקית בחטיבת התקשורת הניידת של מיקרוסופט נורדיק, טוען כי הטמעת הצפנה מקומית במכשיר עצמו בווינפון 7 אינה הכרחית, הודות לחוסר בכרטיס זיכרון הניתן להסרה, תכונת המחיקה מרחוק והדרישה לסיסמא לצורך ביטול מסך הנעילה. ויסינגר ציין כי הוספת הצפנה מקומית גם מאטה את הביצועים, מרוקנת את הסוללה והופכת את הטלפון לקשה יותר לשימוש.



מחלקות it יכולות להתכונן להחלפת הפלטפורמות על ידי הטמעת פלטפורמת ניהול שיכולה להתמודד עם מערכות הפעלה מרובות, ציין ויסינגר. פלטפורמות כאלו זמינות מחברות שונות, ביניהן mobileiron ו-excitor. וואלין, מוסיף כי הטמעת פלטפורמת ניהול שיכולה להתמודד עם מערכות הפעלה מרובות היא אסטרטגיה טובה משום שהלחץ מהמשתמשים להביא את הטלפונים האישיים שלהם לעבודה הולך ועולה.



בתדרוך על העסקה עם מיקרוסופט, מנכ"ל נוקיה סטיבן אילופ דחה שאלות על עתידה של סדרת ה-e, סדרת סמארטפונים מבוססי סימביאן בדגש עסקי, באומרו ש-wp7, מעתה, היא פלטפורמת הסמארטפונים העיקרית של החברה. אלופ התנגד לביקורת כי wp7 אינה מוכנה לעסקים, והוסיף כי יישומי המשרד של חלונות 7 לסלולר הם הטובים ביותר שבנמצא. אלופ היה נשיא קבוצת התוכנות העסקיות של מיקרוסופט עד שנוקיה הציבה אותו בראש החברה בספטמבר האחרון.



מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר, שנכח גם הוא בהכרזה, רמז כי מיקרוסופט עובדת על הוספת תכונות נוספות ל-wp7, אותן מנהלנים ומחלקות it יעריכו, אך לא הוסיף ופירט באילו תכונות מדובר. באלמר ואילופ ינאמו בקונגרס mobile world שייפתח ביום שני בברצלונה. באלמר צפוי לנאום ביום שני ואילו אלופ ישתתף בפאנל המרכזי ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully