וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלרם מונתה לספק בלעדי של מוצרי קירוי ברשת Bunnings האוסטרלית

יעל פטר

13.2.2011 / 16:50

כתוצאה צפויה החברה לרשום עלייה של 5 מיליון שקל בסעיף מכירות בדו"חות הכספיים



חברת נבחרה להיות ספק בלעדי של מוצרי קירוי לרשת "עשה זאת בעצמך" הגדולה באוסטרליה. החוזה צפוי להגדיל את הכנסותיה של פלרם ב-30% ובמונחים כספיים העלייה הצפויה במכירות היא כ-5 מיליון שקל.



פלרם, העוסקת בייצור לוחות פלסטיים בעלי כושר עמידות יחסית גבוהה, תהיה הספק הבלעדי למוצרי קירוי עבודה רשת bunnings האוסטרלית. הרשת היא מסוג "עשה זאת בעצמך" המעסיקה כ-30 אלף עובדים ב-220 חנויות ובעלת מחזור שנתי של כ-6.4 מיליארד דולר אוסטרלי.



במסגרת ההסכם, פלרם תשווק לוחות קירוי גליים בעלי תכונות עמידות ויכולת העברת אור מלאה או חלקית. הלוח יכול להיות מותאם למגוון יישומים, למשל קירוי גגות, פרגולות, חניונים ומסתורי כביסה. המוצר הגולמי דורש חלקים נוספים לצורך הקמת הפרגולה או הקירוי ולכן נמכר ברשתות "עשה זאת בעצמך" בלבד או לחברות המתמחות בכך.



ארנון אשד, מנכ"ל פלרם, אמר כי "מדובר בזכייה מהותית עבורנו, זכייה שתביא לתוספת חזויה של יותר מ-5 מיליון דולר למכירות שלנו וגידול של כ-30% במכירות ביבשת האוסטרלית ובניו-זילנד. מדובר במהלך אסטרטגי אשר מעמיק ומרחיב את אחיזתנו בשוק האוסטרלי בכללותו ובשוק ה-diy (עשה זאת בעצמך) בפרט, אשר התאפשר נוכח הניסיון המצטבר הרב של החברה בתחום וההכרה מצד רשתות הריטייל באיכות המוצרים שלנו ובשירות ודיוק רשת ההפצה שבנינו ביבשת". אשד הוסיף כי "התחלת השיווק במתכונת החדשה צפויה להתרחש לקראת אמצע השנה הנוכחית".



פלרם החלה לשווק ב-bunnings כספק לפני כ-5 שנים, כעת באמצעות החוזה הנוכחי פלרם דוחקת החוצה את חברת laserlite, יצרנית אוסטרלית למוצרי קירוי הנמצאת בבעלות חברת באייר העולמית, אשר נחשבת למתחרתה הגדולה של פלרם ביבשת.



פלרם היא חברה המייצרת לוחות תרמופלסטיים קשיחים המיוצרים מהחומרים פוליקרבונט ו-pvc החברה מחזיקה באתרי ייצור ופיתוח במספר יבשות וכ-90% ממוצריה משווקים לחו"ל בעיקר לאירופה, אנגליה וארה"ב. לוחות החברה משמשים בשווקי פרסום, חקלאות, בנייה, עשה זאת בעצמך, זיגוג ועיצוב פלסטי. מכירות החברה ב-9 החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו בכ-800 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully