וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק סורני יחליף את שי ירון כמנכ"ל פסגות ניירות ערך

מיכאל רוכוורגר

13.2.2011 / 17:05

ירון נאלץ לסיים את תפקידו על רקע מעורבותו בחקירת ניירות ערך בפרשת פסגות



קצת למעלה מחודש לאחר שנכנס לתפקיד מנכ"ל בית ההשקעות הגדול בישראל, פסגות, ממשיך רונן טוב לבצע שינויים בכוורת הניהולית של בית ההשקעות. ל-themarker נודע כי ברק סורני, המשמש כמנהל השקעות בכיר בפסגות קופות גמל, יחליף את רו"ח שי ירון בתפקיד מנכ"ל פסגות ניירות ערך - תפקיד אותו מילא ירון מאז שנת 2006 וכעת נאלץ לסיים אותו על רקע מעורבותו בחקירת ניירות ערך בפרשת פסגות שבה מעורבים מנהלים נוספים החשודים לכאורה במעורבות בתרמית בניירות ערך. סורני יהיה אחראי בין השאר על פעילות ניהול תיקים, מחלקות המחקר והברוקראז' של פסגות.



סורני, בוגר תואר ראשון ושני בכלכלה ומינהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, הנו בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בשוק ההון, ושימש בעבר בין השאר כמנהל המחלקה הכלכלית של גמולות.



מינוי זה מצטרף לשני מינויים נוספים בפסגות עליהן נודע בתקופה האחרונה: מינויו של אריק פרץ, לשעבר סגן המפקח על הביטוח ושוק ההון באוצר לתפקיד הסמנכ"ל שיהיה אחראי על חיסכון לטווח ארוך וכן מינויו של שלומי שפר, דובר האוצר הפורש, לדובר פסגות. בקרוב בפסגות צפויים גם להודיע על מינויו של זיו שמש לתפקיד מנכ"ל פסגות קרנות נאמנות, במקומו של רועי ורמוס.



בשלב זה זהבית כהן, מנכ"לית קרן אייפקס, בעלת השליטה בפסגות, משמשת כיו"ר בית ההשקעות, כשעדיין לא ברור האם היא תישאר בתפקיד זה באופן קבוע או שתמצא מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully