וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאסקו יורם זק ודנה רון האפיל על נתוני הרייטינג של "האח הגדול"

אופיר בר-זהר

13.2.2011 / 18:04

משפחה חורגת נכנסת למקום החמישי; "היפה והחנון" בעשירייה



אחת הטענות הנפוצות בנוגע לעונה הנוכחית של "האח הגדול" היא כי העונה אמנם מצטיינת ברייטינג, אך לא מייצרת באזז כמו בשנים קודמות. ובכן, נושא זה זכה למהפך גדול בסוף השבוע האחרון, עת אפילו מובארק הוזז קלות כדי שכולם יוכלו לעסוק במלים הבוטות שאמר עורך ובמאי התוכנית יורם זק בעת שחשב שאף אחד לא שומע.



השערורייה לא הפריעה לתוכנית לקבל רייטינג גבוה ואופייני של 32.7% לפרק ההדחה ו-32.1% לפרק ששודר ברביעי. גם בשבוע האחרון התוכנית נמצאת בראש טבלת הרייטינג ומסמנת עוד שבוע שבו קשת שלטה בטבלה עם 6 תוכניות מתוך עשר המובילות.







השקת העונה החדשה של "משפחה חורגת" ברשת ארכה זמן, כאשר עלייתה לאוויר של התוכנית נדחתה ברגע האחרון למרות פמפום פרומואים רב ואף קידום בכתבות בעיתונים. ההשקה מצליחה להתברג למקום החמישי עם נתון של 22.5%, והיא הייצוג היחיד של רשת בעשירייה. תוכנית התחקירים החדשה "360" לא מצליחה לשחזר את נתוני ההשקה כאשר הפרק השני לעונה מגיע למקום ה-13 עם נתון של 17.7%.



ערוץ 10 עם נציגות אחת בעשירייה - סדרת הריאליטי "היפה והחנון" במקום השמיני עם רייטינג של 18.8%. מחר עולה בערוץ העונה החמישית של סדרת הדגל "הישרדות", עם ציפיות לרייטינג טוב, בעוד "היפה והחנון" וגם "לרדת בגדול" לקראת סיום עונה. התוכנית המובילה בערוץ 1 הציבורי היתה הדרבי התל אביבי בכדורגל עם תוצאה של 11.6% ומקום 21.



בגזרת החדשות, ערוץ 2 עם נתון ממוצע של 20.2% ומקום שביעי, בערוץ 10 הממוצע השבועי הסתכם בחצי בדיוק - 10.1% - ומקום 24. מבט במקום ה-67 עם 4.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully