וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מגרשים בשכונת הדר גנים בפתח תקוה נמכרו ב-80 מיליון ש'

מאת שלומית צור

14.2.2011 / 6:49

אחת הרוכשות היא קרדן נדל"ן, שזכתה בקרקע של המינהל ל-140 דירות ב-52 מיליון שקל



>> שתי עסקות גדולות לרכישת מגרשים בשכונת הדר גנים שבדרום-מזרח פתח תקווה נחתמו בימים אלה: חברת קרדן נדל"ן זכתה במכרז שפירסם מינהל מקרקעי ישראל על קרקע ל-140 דירות ברחוב מנחם בגין, ב-52 מיליון שקל. חברת אפרים פלינר רכשה קרקע ברחוב הרב פינצי ל-65 דירות, ב-27 מיליון שקל.

המכרז שבו זכתה קרדן היה מכרז חוזר על מכרז שנכשל ב-2008, אז הגיע מחיר המינימום לזכייה בו ל-17.8 מיליון שקל. לאותו מכרז לא ניגשה אף חברה. מחיר המינימום של המינהל הסתכם הפעם ב-10.7 מיליון שקל - כ-41 מיליון שקל פחות מההצעה הזוכה.



הפרויקט המתוכנן יכלול שני בניינים בני 18 קומות ודירות בנות 5-6 חדרים, והוא מיועד לציבור הדתי-לאומי. המחיר ששילמה קרדן משקף סכום של 370 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור.



לדברי אבי רוזן, מנהל השיווק של חברת קרדן נדל"ן: "שכונת הדר גנים מתאפיינת באוכלוסייה דתית-לאומית מבוססת וחזקה".



העסקה השנייה, של חברת פלינר, משקפת מחיר של 415 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור. במקום יוקם פרויקט המיועד גם הוא לציבור הדתי, וכולל בניין בן 14 קומות ודירות בנות 4-6 חדרים שבהן גם מרפסות סוכה.



צמוד לפרויקט המתוכנן משווקת כיום חברת פלינר את הדירות האחרונות בפרויקט פלינר בהדר גנים, שנבנה במסגרת עסקת קומבינציה וצפוי להתאכלס בדצמבר 2012. בפרויקט נותרו דירת גן 5 חדרים המוצעת ב-1.9 מיליון שקל ודירת דופלקס 6 חדרים המוצעת ב-2.25 מיליון שקל.



זכיין אנגלו סכסון בפתח תקווה, איתן זמיר, הסביר כי אוכלוסייה דתית צעירה רשמה ביקושים עקביים למגורים בשכונה, ולכן עלו המחירים. "ביקושים נוספים ישנם גם מצד משקיעים דתיים שמעוניינים בהשכרה רק באזורים כאלה", סיפר זמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully