וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שאיתי: דויד ברוזה מימן את אלבומו החדש באמצעות האינטרנט

ענבל אורפז

14.2.2011 / 6:49

קונים בלי לשמוע



אתמול בסביבות השעה 15:00 הצליח המוסיקאי דויד ברוזה להשיג סוף סוף את יעדו הנכסף: הוא גייס יותר מ-63 אלף דולר, שנועדו למימון אלבום הסטודיו הבא שלו. הדרך שבה בחר ברוזה לגייס את הכסף יוצאת דופן: לפני שלושה חודשים החליט הזמר להשתמש בפלטפורמה של חברת קיקסטארטר, פורטל אינטרנטי לגיוס כספים, כדי לבקש ממעריציו ברחבי העולם להעביר כספים למימון הפקת האלבום. קיקסטארטר תקבל 5% מהכספים שנאספו. אם ברוזה לא היה מצליח לאסוף יותר מ-63 אלף דולר, ההשקעות היו מוחזרות לבעליהן המקוריים.

הכסף שגויס יכסה את כל ההוצאות הכרוכות בהקלטת האלבום והפצתו. אף ששירי האלבום יהיו בעברית, רוב הכסף גויס בארה"ב, ספרד וצרפת. מי ששילם 10 דולרים יזכה להוריד את האלבום, מי שהעניק 25 דולר יקבל משלוח של הדיסק לביתו, וחמישה תומכים ששילמו 5,000 דולר יקבלו בתמורה כרטיסי אח"מ זוגיים להופעת של האמן במצדה וארוחת בוקר עם ברוזה ולהקתו.



ברוזה, האם זאת תהיה השיטה הקבועה שלך למימון אלבומים?



"מהיום והלאה זו הדרך, ובכל פעם זה ישתכלל. כמעט כל חנות שמכבדת את עצמה מוכרת היום את הסחורה באינטרנט. העניין כאן הוא לגייס או למכור מראש מוצר שעדיין לא הופק, והאינטרנט יכול לעזור לא רק לאמנים אלא גם לחברות תקליטים".



איך שיווקת את הפרויקט?



"השתמשתי בפייסבוק, בטוויטר, במייספייס ובאתר שלי".



מתי תתחיל לעבוד על האלבום?



"מחר אני נכנס לאולפן כפי שהבטחתי, ועובד על התקליט שיופק על ידי לואי להב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully