וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריגו חתמה על הסדר פשרה למוצר של 60 מיליון דולר לשנה

מאת יורם גביזון

14.2.2011 / 6:49

על פי ההסכם שחתמה עם GSK, פריגו תורשה לשווק החל במארס 2012 גרסה גנרית של הקצף למניעת התקרחות רוגיין



>> חברת פריגו, היצרנית הגדולה בארה"ב של תרופות ללא מרשם במותג פרטי, חתמה על הסדר פשרה עם חברת stiefel מקבוצת gsk בנוגע למשפט פטנטים בין שתי החברות.



פריגו נתבעה על ידי gsk לאחר שהגישה בקשה לשווק גרסה גנרית של הקצף למניעת התקרחות rogaine (רוגיין) על פי סעיף 4 לחוק הץ'-ווקסמן - חוק המעניק בלעדיות של שישה חודשים בשיווק הגרסה הגנרית לחברה הראשונה שתערער בהצלחה על תוקפו של הפטנט המגן עליה. מכירותיו של הקצף רוגיין הסתכמו ב-60 מיליון דולר, על פי סוכנות המחקר הרפואי information resources.

על פי ההסכם בין פריגו ל-gsk, פריגו תורשה לשווק החל במארס 2012 גרסה גנרית של הקצף רוגיין, או מוקדם יותר בהתקיים תנאים מסוימים, ככל הנראה כניסת מתחרה גנרי אחר. על פי הערכות, פריגו תהיה המתחרה הגנרית היחידה לתקופה ממושכת - הן משום שהפטנט על התכשיר פוקע באפריל 2019 הן משום שהיא החברה הגנרית היחידה שמייצרת קצפים.



בתוך כך ממשיכים בכירי פריגו לנצל את מחיר השיא של המניה. מייקל ג'נדרנואה, יו"ר החברה לשעבר ובעל המניות הגדול בה, מכר 408 אלף מניות, 0.4% מהחברה, בתמורה כוללת של 29 מיליון דולר; ג'ודי בראון, סמנכ"לית הכספים, מימשה 22 אלף אופציות למניות במחיר מימוש ממוצע של 26.8 דולר ומכרה אותן תמורת 1.56 מיליון דולר; רפי לבל, מנכ"ל פריגו ישראל, מכר 3,700 מניות ב-230 אלף דולר, ושרון קוחן סמנכ"ל גנריקה ארה"ב מכר 5,600 מניות ב-404 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully