וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראק קפיטל מכרה את המתחם הקמעוני בפרויקט Union Square West תמורת 60 מיליון דולר

מאת מיכאל רוכוורגר

14.2.2011 / 6:49

החברה מוכרת כעת את 36 דירות היוקרה שבפרויקט בניו יורק, וצופה רווחים של עשרות מיליוני דולרים



>> חברת ברק קפיטל ריאל אסטייט יו.אס.איי שבשליטת קבוצת בראק קפיטל מכרה בשבועות האחרונים את החלק הקמעוני בבניין ברחוב 15 יוניון סקוור מערב במנהטן, ניו יורק. בראק קפיטל שבשליטת שמעון ויינטרוב ורונן פלד מכרה את המתחם לקרן פנסיה של מורי מדינת אוהיו תמורת 58 מיליון דולר (כ-215 מיליון שקל).

במכירה זו כיסתה בראק את עליות הבנייה של כל הבניין, כך עולה מהפרסומים בעיתונים האמריקאים "real estate weekly" ו"union square". החלק הקמעוני שנמכר משתרע על פני שטח של 1,350 מ"ר וכולל ארבע חנויות, שמתוכן שלוש מושכרות כיום לבנק ההשקעות hsbc.



הפרויקט ברחוב 15 יוניון סקוור מערב נחשב כיום לאחד מפרויקטי הדגל של החברה שאליו היא נכנסה לפני כ-5 שנים. הוא כולל 36 דירות יוקרה בבניין (כולל כמה פנטהאוזים) המשופץ של המטה לשעבר של חברת התכשיטים המפורסמת טיפאני'ס, המשווקות במחיר של 2,600 דולר למ"ר. בראק קפיטל מצויה בימים אלה בעיצומה של מכירת הדירות בפרויקט וצופה רווחים של עשרות מיליוני דולרים.



בראק החלה לפעול בנדל"ן בארה"ב לפני יותר מ-15 שנה, ומאז היתה מעורבת בעסקות בהיקף של מיליארדי דולרים. החברה מימשה נכסים בהיקף של יותר ממיליארד דולר, והיא מחזיקה כיום בכ-10 נכסים במנהטן, הכוללים בנייני משרדים, דירות למגורים, שטחי מסחר ובתי מלון.



בשיאו של המשבר במארס 2009 מכרה בראק את מלון הילטון גרדן אין הילטון (hilton garden inn), הכולל כ-300 חדרים וממוקם בסמוך למגדל אמפייר סטייט בילדינג, לחברת נדל"ן אמיריקאית פרטית בשם rlj development תמורת 121 מיליון דולר. הקרקע של המלון נרכשה בתחילת 2007 תמורת 31 מיליון דולר.



בנוסף, בראק פתחה בשנה שעברה את שעריו של מלון בוטיק בן 114 חדרים בשם james hotel בשכונת סוהו בניו יורק, ובימים אלה ממשיכה בראק לחפש נכסים נוספים בניו יורק.



בתוך כך, חברה אחרת מקבוצת בראק - בראק קפיטל פרופרטיז - הפועלת בתחום נדל"ן מניב בגרמניה ונסחרת בתל אביב לפי שווי של 690 מיליון שקל, נערכת בימים אלה לגיוס אג"ח של כ-200 מיליון שקל לצורך הרחבת הפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully