וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על ירושת האשה העשירה בהונג קונג נמשך: בית המשפט פסק כי נכסיה יועברו לצדקה

סוכנויות הידיעות

14.2.2011 / 12:00

בית המשפט בהונג קונג קבע כי מאהבה של נינה ואנג זייף צוואתה כדי לקבל נכסים בשווי 12 מיליארד דולר



יותר משלוש שנים חלפו מאז הלכה לעולמה האישה העשירה בהונג קונג, נינה ואנג, והקרב על ירושתה עדיין לא הסתיים.



בית משפט לערעורים בהונג קונג דחה היום את ערעורו של טוני צ'אן, שהיה יועץ הפנג שואי ומאהבה של ואנג, על פסיקה מוקדמת שקבעה כי זייף את צוואתה כדי לקבל את נכסיה, בשווי 12 מיליארד דולר. בית המשפט קבע כי הנכסים יועברו לצדקה.



ערעורו של צ'אן בן ה-51, אשר שוחרר בערבות לאחר שנעצר בחשד לזיוף, הוא פרק נוסף בסכסוך הירושה הגדול בעולם. צ'אן טען כי ואנג הורישה לו את הונה לאחר שניהלו מערכת יחסים אינטימית במשך 15 שנים. לטענתו של צ'אן, הרומן בינו לבין ואנג החל לאחר ששכרה את שירותיו כדי למצוא את בעלה החטוף טדי, שעמו הקימה את חברת הנדל"ן צ'יינכם. "צ'אן יערער לבית המשפט לערעורים סופיים מוקדם ככל האפשר", אמר דוברו של צ'אן, קניס לו.



נינה ואנג, שכינויה בתקשורת בהונג קונג היה "המתוקה הקטנה" בשל צמותיה ולבושה הסיני המסורתי, מתה מסרטן ב-3 באפריל 2007, בגיל 69. ואנג, שנולדה בשנחאי, היתה חברת ילדות של טדי, והשניים נישאו ב-1955 ולא הולידו ילדים. ואנג נאלצה בעצמה להיאבק על הירושה ב-1999, לאחר שבעלה נחטף והוכרז מת על אף שגופתו לא נמצאה מעולם.



ואנג הורישה את כספה לצ'אן מכיוון שהוא הבין את הפילוסופיה העסקית והאישית שלה, אמר ג'ונתן מידגלי, עורך דינו של צ'אן, 13 ימים לאחר מותה. ארבעה ימים לאחר מכן הגישה צ'יינכם תביעה לבטל את הצוואה. "בכל 27 השנה שהכרתי את נינה, מעולם לא שמעתי על טוני צ'אן ולא פגשתי אותו", אמר מנהל צ'יינכם אנטרטיינמנט, רינגו ואנג, שהיה עוזרה האישי של ואנג. בית המשפט הרשיע את צ'אן בזיוף, לאחר שמומחה לכתב יד טען כי חתימת ואנג על הצוואה המורישה לו את כספה מזויפת.
"יש צדק בעולם", אמר אחיה של נינה, קונג יאן סום, במסיבת עיתונאים שערך היום לאחר פסיקת בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully