וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות תספק סימולטור למדינה זרה תמורת 16 מיליון דולר

ליאור זנו

14.2.2011 / 13:29

ב-2008 בנתה החברה למדינה את מרכז השליטה והבקרה הלאומי תמורת 30 מיליון דולר



חברת הודיעה הבוקר כי תספק למדינה זרה מערכת אימון וסימולציה למרכז השליטה והבקרה הלאומי, בהיקף של 16 מיליון דולר. מדובר בחוזה המשך, לאחר שבמאי 2008 בנתה נס את מרכז השליטה והבקרה במדינה תמורת 30 מיליון דולר.



המערכת שתספק נס למדינה כעת תתבסס על מערכת השליטה והבקרה (iccs) שהותקנה במדינה, בשילוב מוצרי סימולציה אחרים. החוזה נחתם ע"י היחידה העסקית של נס, העוסקת בתחומי ביטחון ובטחון פנים.



מערכת השליטה והבקרה (iccs) הקיימת במדינה משלבת וממזגת תמונות מצב מזרועות צבאיות שונות (יבשה, אוויר, ים וכדומה), שירותי ביטחון וכוחות חירום ומספקת יכולות קישוריות הנדרשות לשיתוף מידע מבצעי בקרב היחידות והארגונים השונים. בנוסף, מאפשרת המערכת לבצע איסוף, סינון ומיזוג נתונים, ומאפשרת הפצה מהירה ומדויקת של פקודות, דו"חות ונתונים וקבלת דו"חות מצב ומיקום של הכוחות באמצעות רשתות תקשורת מאובטחות בזמן אמת.



החברה מסבירה בהודעתה כי מערכת האימון החדשה תשמש לאימון הקצינים הבכירים של המרכז, תוך שימוש בתרחישים דומים לעולם האמיתי.



"בעקבות היישום והפריסה המוצלחים של מרכז השליטה והבקרה הלאומי, מתחיל משרד ההגנה במדינה הזרה בתהליך אימון מתקדם, תוך שימוש במערכת האימון והסימולציה", אמר מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטכנולוגיות והמערכות של נס.



הכנסותיה של נס ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-157.4 מיליון דולר - שיפור של 16% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה, הציגה החברה עלייה של 109% ברווח הנקי המתואם הרבעוני לעומת התקופה המקבילה לסך 6.7 מיליון דולר - רמה הגבוה ביותר מזה 9 רבעונים.



ב-2011 צופה החברה לעלייה מינימלית של כ-4.2% במכירותיה וכי טווח ההכנסות יסתכם ב-605-595 מיליון דולר. כמו כן, על פי תחזית החברה, שיפור הצפוי בפעילותה יתורגם לעלייה ברווח למניה המתואם אשר ל-63-57 סנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully