וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטר הפקות: ב-2011 נפיק תכנים בהשקעה של 40 מיליון שקל

אופיר בר-זהר

14.2.2011 / 14:19

לדברי החברה, במהלך 2011 תפיק תשע סדרות טלוויזיה, שני סרטי קולנוע ותכנים נוספים



חברת מטר הפקות הודיעה כי תשקיע ב-2011 40 מיליון שקל בתוכן. חברת ההפקה, שאחראית לתוכניות כמו "עונת החתונות", "מה זה השטויות האלה", "הבורגנים", "החמישייה הקאמרית" ועוד, הודיעה כי תפיק תשע סדרות טלוויזיה במהלך השנה, כמו גם שני סרטי קולנוע ותכנים נוספים בהיקף זה.



לפי הודעת מטר, ההפקות המתוכננות לשנה הקרובה הן שתי סדרות דרמה, שלושה סיטקומים, שתי סדרות דוקומנטריות, שתי סדרות דוקו-ריאליטי, שני סרטי קולנוע וסדרות אינטרנט. עוד הודיעה החברה כי תקציב הפיתוח שלה מסתכם במיליון שקל ויושקע ביצירת עתודת תכנים. החברה מפרטת כי תקציב הפיתוח שימש אותה בעבר להשקעה של 700 אלף שקל בקומדיה "גבוה וגרינבאום" שנמכרה לקשת וכן לרשת abc האמריקאית. כמו כן, מדווחת מטר כי השקיעה 400 אלף שקל בסדרת המשטרה "המיוחדת" שנמכרה לרשת לאחר פיתוח הפרקים הראשונים. סדרות נוספות שמטר פיתחה הן "תולדות הפריים טיים" - סדרה על תולדות הטלוויזיה הישראלית שתשודר בערוץ 8 של hot ו"מישהו בבית", שמשודרת בערוץ 10.



מטר הפקות נוסדה ב-1993. מחצית מהחברה נרכשה ב-2007 על ידי מקאן אריקסון, חברת הפרסום הגדולה בישראל. מאז היא נמצאת בבעלותם המשותפת של עמי אמיר ושל מקאן. בין הפקות מטר בהווה ובעבר. לדברי עמי אמיר, בעלים ומנכ"ל מטר הפקות, "ההיקף העצום של היצירות אותן תפיק החברה בשנה הקרובה הוא תוצר של אסטרטגיית הפיתוח אותה מיישמת החברה מזה שלוש שנים, מאז מקאן אריקסון נכנסה כשותפה".



"החבירה למקאן אריקסון אפשרה לנו להקצות תקציב פיתוח של כ-4 מיליון שקל בשלוש השנים האחרונות. כך נוצרה לנו האפשרות לפתח באופן עצמאי תכנים שאנו אוהבים ומאמינים בהם ואז למכור אותם במצב פיתוח מתקדם לגופי השידור השונים או לנסות ולהפיק בעצמנו פיילוט לסדרות אלה".



לדברי הילה אלון, סמנכ"ל מטר הפקות, "תקציב פיתוח עצמאי מאפשר לנו לא רק להעז יותר, אלא גם לעודד את היצירה הישראלית על ידי העסקתה של חממת יוצרים ולהעניק לרעיונות שלהם ושלנו אורך נשימה. השקעה בפיתוח מגדילה את סיכוייו של פרויקט להגיע אל המסך בשל יותר ומהר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully