וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצ'יה מציגה: מכונית יוקרה קטנה חדשה וגרסאות איטלקיות לדגמי קרייזלר

דניאל שמיל

14.2.2011 / 14:55

החברה תשיק בתערוכת הרכב בז'נבה דור שלישי לאפסילון ותתן את שמה לדגמי קרייזלר תחת מותג משותף



לנצ'יה, המותג האיטלקי הוותיק, יפתח בתערוכת ז'נבה במתקפה מחודשת על השוק האירופי, עם לא פחות מארבעה דגמים חדשים. אולם רק אחד מאותם דגמים הוא חדש לגמרי - דור שלישי למכונית היוקרה הקטנה אפסילון. יתר השלושה אינם אלא דגמים של קרייזלר האמריקנית (הנמצאת בבעלות חלקית של פיאט), שקיבלו את סמל לנצ'יה בחזית.




לנצ'יה אפסילון



האפסילון החדשה, שתשווק גם בישראל, היא מכונית קטנה (אורכה 384 ס"מ) ומיוחדת למראה, שתתחרה במכוניות יוקרה קטנות כמו מיני קופר, אאודי a1 ואלפא מיטו. המכונית מבוסס על פלטפורמה חדשה, שתשמש אולי גם את פיאט פנדה הבאה, ומוצעת בתחילה עם מבחר של ארבעה מנועים: שני מנועי בנזין - 1.2 ליטר עם 69 כ"ס או 900 סמ"ק (בשני צילינדרים) עם 85 כ"ס. המנוע החזק יותר יוצע גם עם תיבה אוטומטית. באירופה יימכר גם מנוע דיזל וגרסה המתודלקת בגפ"מ.




לנצ'יה תמא



שלא כמו האפסילון המוחלפת, לדור החדש יהיו חמש דלתות, וסמל"ת, יבואנית לנצ'יה, מתכננת לשווק את המכונית גם בישראל.



במקביל, שיתוף הפעולה בין פיאט וקרייזלר מתהדק, ולנצ'יה תשווק שלושה מדגמי קרייזלר תחת שמו. קרייזלר 200 תהפוך ללנצ'יה פלמינה, קרייזלר 300 הגדולה תישא את השם הוותיק לנצ'יה תמא וקרייזלר גרנד-וויאג'ר תהיה לנצ'יה גרנד-וויאג'ר. מעניין שלנצ'יה, שהיתה החברה הראשונה לשווק מכוניות עם הנעה קדמית, חוזרת לשווק מכוניות עם הנעה אחורית. מלבד שינוי הסמל, הדגמים של לנצ'יה זהים לגמרי לדגמי קרייזלר. בישראל, בה מיוצגים שני המותגים, צפוי מאבק בין מכשירי תנועה (יבואנית קרייזלר) וסמל"ת (לנצ'יה) על הזכות למכור את המכוניות. ייתכן שאותם דגמים יימכרו בשני שמות שונים.




לנצ'יה גרנד-וויאג'ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully