וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר דגן מונה ליו"ר חברת נמלי ישראל

יו"ר חברת נמלי ישראל והממונה על קידום מיזמי תחבורה אזוריים ואסטרטגיים הוא מאיר דגן. שמונה לתפקיד במטרה לקדם את כל מיזמי התחבורה בישראל, בהם הרכבת לירדן והרכבת לאילת

שר התחבורה ישראל כץ הודיע היום (שני) למנות את ראש המוסד לשעבר, האלוף (במיל') מאיר דגן, ליו"ר חברת נמלי ישראל והממונה על קישום מיזמי תחבורה זוריים ואסטרטגיים. דגן יחליף את האלוף (במיל') יפתח רון טל, שנבחר לאחרנה לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת החשמל.

דגן יעמוד בראש גוף משותף לחברת נמלי ישראל, רכבת ישראל והחברה הלאומית לדרכים, שמטרתו תהיה לקדם את כל מיזמי התחבורה האזוריים והאסטרטגיים של ישראל ביבשה ובים.

לפי השר כץ, הוא מינה את דגן בשל ניסיונו הרב ויכולותיו המיוחדות לקדם קשרים עם מדינות האזור ולהוביל מידמים אזוריים ואסטרטגיים, ביניהם רכבת העמק לירדן, קידום הקשרים בין נמלי אילת ועקבה והקמת מסילת רכבת לאילת.

דגן אמר לאחר ההודעה על המינוי, כי הוא רואה חשיבות רבה בתפקיד ובאתגרים העומדים בפניו. "נענתי לפניית השר כץ לשמש כיו"ר חברת נמלי ישראל והממונה על קידום מיזמי תחבורה אזוריים ואסטרטגיים מאחר ואני רואה בתפקיד אתגר חשוב ויוצא דופן להידוק קשרי התחבורה של ישראל עם מדינות האזור", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully