וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטבריין גייסה עוד 11 מיליון דולר; ירון גלאי: "נרחיב את צוות פיתוח האלגוריתמים בישראל"

גיא גרימלנד

14.2.2011 / 16:38

בגיוס השתתפו כרמל, ג'מיני, גלנרוק ישראל, רודיום ולייטספיד



חברת הסטארט אפ אאוטבריין (outbrain), המפתחת פלטפורמה להמלצות על תכנים מקוונים, השלימה גיוס של 11 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים - כרמל ונצ'רס, ג'מיני, גלנרוק ישראל, רודיום ולייטספיד ונצ'רס פרטנרס. זהו סבב הגיוס השלישי שעורכת החברה, ובעקבותיו מסתכם היקף ההשקעה בה ב-29 מיליון דולר.



אאוטבריין מספקת לאתרים שירות של המלצות על תוכן המוגש בהם באמצעות לינקים. זאת, על מנת להגדיל את התעבורה באותם אתרים ולייצר להם הכנסות נוספות. במקביל, מאפשרת אאוטבריין למפרסמים להפיץ את התכנים השיווקיים לצד ההמלצות. לחברה יש היום שיתוף פעולה עם מספר אתרים מובילים, בהם usa today ,ivillage ,boston.com, שיקגו טריביון, ניוזוויק, the street, הבוסטון גלוב ו-slate.



בתחילת החודש הודיעה החברה על רכישת מנוע ההמלצות surphace מ-aol. בעקבות רכישה זו, הצטרפו כמה מהאתרים הגדולים בעולם, בהם allthingsd ,aol, לונלי פלאנט וה"לוס אנג'לס טיימס", לרשימת השותפים ההולכת וגדלה של החברה. אאוטבריין מפנה כיום גולשים ליותר משני מיליארד דפי תוכן בחודש, ומסייעת למיליוני גולשים לאתר תוכן חדש הרלוונטי עבורם ברשת.



הזרמת ההון הנוכחית תאפשר לחברה להאיץ את קצב הצמיחה שלה, ולהמשיך להרחיב את פעילות הפיתוח העסקי בארה"ב, באירופה ובישראל. בנוסף, הגיוס הנוכחי יאפשר לאאוטבריין להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה שלה להמלצות על תכנים מקוונים.



אאוטבריין הוקמה בסוף 2006 על ידי ירון גלאי, ממייסדי חברת קוויגו, שנמכרה ל-aol תמורת כ-363 מיליון דולר, ועל ידי אורי להב, לשעבר מנהל צוותי מחקר ופיתוח בשופינג.קום. החברה פועלת ממרכז מחקר ופיתוח בנתניה ומטה החברה ממוקם בניו יורק.



גלאי אמר היום ל-themarker: "אנחנו ממשיכים להשקיע בשלושה דברים. ראשית, אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח אלגוריתמים. אנחנו מרחיבים את הצוות שמפתח אלגוריתמים בישראל, ואנחנו רק בתחילת הדרך בכל הנוגע להמלצות הקוראים בעניין הזה. יש עוד אלגוריתמים שאפשר לפתח. שנית, אנחנו ממשיכים להשקיע בתמיכה בבניית תשתית שתאפשר לנו לתמוך בכל האתרים הגדולים בעולם, על מנת שיוכלו לתת המלצות מהירות בתוך מיל' שניות, מבלי לפגוע בביצועיהם. התחום השלישי שבו אנו משקיעים הוא פתיחת משרדים באזורים גיאוגרפיים חדשים. פתחנו משרד בלונדון ואנחנו פותחים משרד בקליפורניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully