וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה החדשה של ראש המוסד: מאיר דגן ימונה ליו"ר חברת נמלי ישראל

אבי בר-אלי

14.2.2011 / 18:21

כמו כן, ימונה דגן לנושא משרה חדשה במשרד התחבורה: "ממונה על קידום מיזמי תחבורה אזוריים ואסטרטגיים"



ראש המוסד הפורש מאיר דגן ימונה ליו"ר דירקטוריון חברת נמלי ישראל (חנ"י) - כך הודיע אתמול שר התחבורה ישראל כץ. כמו כן, ימונה דגן לנושא משרה חדשה במשרד התחבורה שהוגדרה: "ממונה על קידום מיזמי תחבורה אזוריים ואסטרטגיים". במסגרת תפקידו זה יעמוד דגן בראש גוף משותף לחנ"י, רכבת ישראל והחברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר) - אשר יקדם את כלל מיזמי התחבורה העומדים כיום על הפרק.



בהודעת משרד התחבורה נמסר כי השר החליט למנות את דגן לתפקיד, בשל ניסיונו הרב ויכולותיו המיוחדות לקדם קשרים עם המדינות השכנות וגורמים בינלאומיים שונים. "דגן ניחן בכישורים מיוחדים שיסייעו לקדם את קשרי התחבורה בין ישראל למדינות האזור ולהוביל מיזמים אזוריים ואסטרטגיים, בהם חיבור רכבת העמק לירדן דרך גשר שייח' חוסיין, קידום הקשר בין נמלי אילת ועקבה שישמש בסיס להעברת מטענים בין אסיה לאירופה, והקמת מסילת רכבת לאילת שתאפשר הובלת סחורות בין ים סוף לים התיכון", אמר כץ. יש לציין, כי בימים אלה מתמודדת גם חנ"י עצמה במכרז להקמת נמל חדש במדינת גוג'ראט שבמערב הודו.



דגן, אלוף (במיל'), אשר פרש באחרונה מראשות המוסד בתום כהונה מוערכת בת עשור, ציין כי הוא רואה חשיבות רבה בתפקיד ובאתגרים העומדים בפניו. "נעניתי לפניית השר כץ לשמש כיו"ר חברת נמלי ישראל והממונה על קידום מיזמי תחבורה אזוריים ואסטרטגיים מאחר ואני רואה בתפקיד אתגר חשוב ויוצא דופן להידוק קשרי התחבורה של ישראל עם מדינות האזור", אמר.



דגן יחליף בחנ"י את אלוף (במיל') יפתח רון טל, שנבחר לאחרונה ליו"ר דירקטוריון חברת חשמל - ויצטרף בענף התחבורה ליוצא נוסף של מערכת הביטחון, סגן הרמטכ"ל לשעבר, האלוף דן הראל, אשר מונה באחרונה למנכ"ל משרד התחבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully