וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כדורי אלטמן מונה לסמנכ"ל רדיו תל אביב 102FM

TheMarker Online

14.2.2011 / 20:48

כך הודיע היום דני נישליס מנכ"ל רדיו ת"א; עד לאחרונה שימש אלטמן כמנהל התוכניות של רדיו 99FM



לירן כדורי אלטמן החל היום את תפקידו כסמנכ"ל רדיו תל אביב 102fm, כך הודיע דני נישליס, מנכ"ל התחנה. אלטמן כדורי שימש עד לאחרונה כמנהל התכניות של רדיו אקו 99.



"בשבילי, לירן חוזר הביתה", אמר היום נישליס. "קלטתי את לירן לפני 15 שנה לרדיו חיפה כנער, שם הוא החל את דרכו כעוזר הפקה. במהלך השנים המשיך לעבוד ברדיו והתפתח עד לתפקיד מנהל תוכניות.



מעתה ישמש אלטמן כסמנכ"ל רדיו תל אביב ויעסוק בענייני תוכן, שיווק ושיתופי פעולה עם גורמים ציבוריים ומסחריים. כמו כן, ירכז אלטמן את כלל שיתופי הפעולה של קבוצת תחנות "רדיו ישראל" - בהם רדיו חיפה, רדיו תל אביב, גלי ישראל, רדיו דרום ורדיו דרום 101.5.

לירן אלטמן כדורי (35) מגיע לרדיו תל אביב עם ניסיון של 14 שנים בעבודה במגוון תפקידים ברדיו. בין השאר עסק בהפקת תכניות, שידורי חוץ, עריכה טכנית ועריכת תוכן של מגוון תכניות, פיתוח תכנים, בניית לוח משדרים, הגשת תכניות רדיו ופינות תוכן שונות. בנוסף, ניהול והפקה של המיתוג הווקאלי, האריזה של תחנת הרדיו והתווית הסאונד המאפיין. בתחום הקריאייטיב פיתח מוצרים שיווקיים ללקוחות הרדיו, היה אחראי על רעיונות ושיתופי פעולה מסחריים לצד ייזום פרויקטים קהילתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully