וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל טוויטר: "אנחנו כבר רווחיים; לא ניהלנו מגעים עם גוגל על רכישתנו"

סוכנויות הידיעות

14.2.2011 / 21:36

דיק קוסטולו נמנע מלענות על השאלה לגבי מגעים בין טוויטר לפייסבוק



טוויטר, אתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי ביותר בעולם, כבר רווחי וידרוש בעתיד פשטות רבה יותר ואינטגרציה על פני יותר פלטפורמות, אמר היום מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו, במצגת שערך בקונגרס הסלולר העולמי בברצלונה.



"בכל פעם שאני מתראיין שואלים אותי מתי אנחנו הולכים להרוויח כסף. התשובה הקצרה לכך היא שאנחנו כבר מרוויחים כסף", אמר קוסטולו. "אנחנו מאמינים כי כאשר אתה מספק ערך למשתמשים שלך, הוא חוזר אליך בהיקף גדול פי כמה ובדרכים שלא ניתן להעלות על הדעת", הוסיף. מעבר לכך לא סיפק קוסטולו פרטים נוספים.



קוסטולו גם אמר כי יש לפשט אף יותר את השימוש בטוויטר. "משתמשים לא צריכים לחשוב על איך להשתמש בטוויטר", אמר. כדי לעשות זאת, אמר קוסטולו כי נדרשת אינטגרציה רבה יותר בין פלטפורמות תוכנה בסמארטפונים המתקדמים ביותר.



בשלב השאלות והתשובות נשאל קוסטולו לגבי הדיווחים של העיתון "וול סטריט ג'ורנל" בשבוע שעבר לפיו טוויטר ניהלה בחודשים האחרונים מגעים עם גוגל לגבי אפשרות של רכישת החברה לפי שווי של 10 מיליארד דולר. תשובתו: "אני לא יודע מאיפה הדברים האלה מגיעים. זו רק שמועה". עם זאת, נמנע קוסטולו מלענות על שאלת המשך לגבי דיווחים כי טוויטר ניהלה מגעים גם עם פייסבוק לגבי רכישתה.



טוויטר, שנכון לחודש ספטמבר היו לה 175 מיליון משתמשים, גייסה בחודש דצמבר 200 מיליון דולר לפי שווי של 3.7 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully