וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדמול רכשה את זכויות ההפצה של "בקרוב אהבה"

מאת אופיר בר-זהר

15.2.2011 / 6:52

בלעדי הענקית הבינלאומית מתכוונת לשווק את הסדרה בשוק הפורמטים מיפ, שיתקיים בקאן באפריל



>> חברת הענק הבינלאומית אנדמול תפיץ בעולם את "בקרוב אהבה", סדרתה של קשת. ל-themarker נודע כי אנדמול רכשה את זכויות ההפצה של הסדרה כדי למכור אותה לגופי שידור וחברות הפקה בעולם, וכי היא תשווק אותה במסגרת שוק הפורמטים מיפ, שייערך בקאן באפריל הקרוב.

כפי הנראה בשלב זה לא מדובר בעסקה בסכום גבוה - בעסקות מסוג זה עיקר ההכנסה מגיע רק לאחר הפקת הסדרה במדינות ובטריטוריות שונות בעולם. לאחר עליית הסדרה לאוויר יכול להתקבל סכום של בין אלפי דולרים ואף יותר מ-10,000 דולר לפרק, כתלות בגודל הטריטוריה שבה משודרת הסדרה.



"בקרוב אהבה" הושקה בתחילת השנה בקשת, ומתעדת את מסען של שש נשים מוכרות בחיפושן אחר אהבה. הסדרה זוכה לנתוני צפייה גבוהים של כ-650 אלף צופים לפרק - בין השאר כי היא משודרת לאחר "האח הגדול", שנותנת לה מקפצה חזקה.



יוצרות הסדרה, איילת אפרתי ועמליה מרגולין, עובדות בימים אלו על סדרה חדשה, שתעקוב אחרי נשים וגברים לא מוכרים בגילאי 20-50 המחפשים אהבה.



אם הסדרה תימכר למדינות בחו"ל היא תצטרף לסדרות אחרות של קשת שנמכרו בעולם - "רמזור", שעלתה לאוויר בשבוע שעבר ברשת פוקס, ו"חטופים", שצפויה לעלות לאוויר בערוץ showtime.



אנדמול וזכיינית ערוץ 2 קשת משתפות פעולה בתוכניות שונות. הבולטת בהן היא הפורמט המצליח ביותר של אנדמול בכל הזמנים - "האח הגדול". גם הפורמט "אל תפיל את המיליון", המשודר בקשת, שייך לאנדמול.



גם הזכיינית רשת בקשרים עם אנדמול. התוכנית "אחד נגד מאה" היא פורמט של אנדמול, ובפסטיבל מיפ האחרון קנתה רשת מאנדמול שני פורמטים נוספים: "תקוע בשעשועון" ו"101 דרכים לעזוב שעשועון".



מנכ"ל אנדמול הוא הישראלי ינון קרייז, שרכש בשנה שעברה באופן אישי (לא באמצעות אנדמול) 50% מחברת קופרמן הפקות, האחראית לגרסה הישראלית של "האח הגדול".



בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully