וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרואיד הראשון של סוני בישראל

אתר WiseBuy

15.2.2011 / 6:52

בדקנו



>> סוני אריקסון גרמה לנו להמתין זמן רב לטלפון האנדרואידי הראשון שלה בישראל, אבל ההמתנה השתלמה. החברה השיקה באחרונה ארבעה דגמים חדשים שמריצים את מערכת ההפעלה הפופולרית של גוגל, הבכיר שבהם הוא ה-xperia x10. עם מצלמת 8 מגה-פיקסל וצילום וידיאו בסיסי ב-hd עומד ה-x10 בשורה הראשונה של האנדרואידים בתחום הצילום. עוד במפרט: מעבד במהירות 1ghz, זיכרון אחסון פנימי בנפח 1gb, מסך מגע קפסיטיבי בגודל 4 אינץ' ומקלט gps.

ה-x10 מתפקד היטב בתחום הטלפוניה, עם צליל ברור בשיחה משני הצדדים, עוצמת קול טובה מאוד באפרכסת וטובה ברמקול. בצד הוויזואלי הוא מושך תשומת לב בזכות מראהו הנקי, שגם מגיע בצבע לבן-פנינה ייחודי שמוסיף לו ממד יוקרתי. עוביו סביר - 13 מ"מ. המסך של ה-x10 אינו המלה האחרונה בתחום, אבל הוא חד ובהיר ובסך הכל נהנינו ממנו. התגובה של המסך למגע אינה מושלמת ומחייבת נגיעה חזקה מהמקובל. אנדרואיד 2.1 זכתה לעדכון עיצובי שמיישר קו עם ממשקי סוני-אריקסון לדורותיהם, כולל הצבעים וטקסטורות הרקע ואפילו סט האייקונים המוכר. כמו כן יש למערכת ההפעלה ווידג'טים ייחודיים עם גישה מהירה לקובצי המדיה, לאנשי הקשר, להיסטוריית השיחות ולרשתות חברתיות.



מבחינת המולטימדיה, התפלאנו לגלות שאין ב-x10 מצלמה קדמית לשיחות וידיאו, וגם לא רדיו - מוצרים בסיסיים לטלפונים סלולריים כיום. גם מהירות התגובה הכללית של המכשיר נמצאת מעט מאחור לעומת המתחרים, אם כי הוא מאפשר עבודה סבירה בהחלט וריבוי משימות. הגלישה באינטרנט טובה, הרבה בזכות המסך הגדול, אבל אין תמיכה בפלאש.



הסוללה הספיקה לנו ליום מלא של שימוש מסיבי, וזהו משך הזמן שאנו מצפים לקבל מטלפון חכם כיום.



בעד: איכות צילום מעולה בסטילס ובווידיאו, איכות שמע מצוינת, מסך גדול וחד, יישומים נוחים להתמצאות מהירה, חיי סוללה מספקים.



נגד: מהירות פעולה בינונית, דפדפן ללא פלאש, אין מצלמה לשיחות וידיאו, אין רדיו.



שורה תחתונה: סוני אריקסון עולה יפה על עגלת האנדרואיד, ומציגה מכשיר שיכול להתמודד בשורה הראשונה של הטלפונים החכמים. x10 יתאים במיוחד לחובבי המולטימדיה בזכות המצלמה המעולה והיישומונים הנוחים, וגם אם הוא אינו הסוס המהיר ביותר בעדר מדובר במכשיר מוצלח ורלוונטי.



*המחיר בפלאפון. המכשיר נמכר עם simfree בחנות סוני אריקסון, במחיר 2,377 שקל



ציון:



9



3,596*



שקל



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully