וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי אירופה מבהירה: הקניון במוסקבה ייפתח רשמית רק במאי; מניית אפריקה יורדת ב-3.5%

רם עוזרי

15.2.2011 / 10:44

אתמול צנחה מניית אפי פיתוח בבורסה של לונדון ב-12%



אפי אירופה מודיעה היום רשמית כי הקניון במוסקבה, אחד הנכסים המרכזיים ביותר של הקבוצה, שהיה אמור להיפתח במארס, ייפתח רשמית רק בחודש מאי, זאת לאחר שסיור של אנליסטים בקניון חשף כי הקניון נמצא בשלבים פחות מתקדמים מהצפוי.



"העבודות הסופיות שהתבקשו על ידי הרשויות בנושאי כיבוי אש ובטיחות מבוצעות כמתוכנן לצורך קבלת אישור ל'פתיחה רכה' של הקניון לקהל הרחב", כותבים באפי אירופה. "אנו מעריכים כי האישור יתקבל עד לתחילתו של חודש מרץ 2011". עם זאת מעריכים בחברה כי "לפחות 80% מהשטחים להשכרה ייפתחו תוך שלושה חודשים ממועד 'הפתיחה הרכה'. מועד הפתיחה הרשמית של הקניון מוערך בשלב בחודש מאי 2011".



עוד מאשרים היום באפי אירופה כי החברה מצויה בשלבים סופיים של משא ומתן לרכישת זכויותיה של העירייה בשיעור של 25% מהפרויקט. ההערכות בשוק הן כי העיכוב במתן האישורים מהעירייה נובע בין השאר מחילוקי דעות בין הצדדים ובכיפופי ידיים במסגרת המשא ומתן.



על רקע ההתפתחויות האחרונות צנחה מניית החברה הבת אפי פיתוח מסדרה b הנסחרת בבורסה בלונדון בשיעור חד של 12%. מנייה נוספת מסדרה אחרת של החברה ירדה ב-5%. מניית החברה האם אפריקה יורדת בת"א 3.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully